کد خبر: 857587
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي گفت:‌ وزرايي كه باعث انحراف دولت از مسير چشم‌انداز شدند مثل وزراي علوم، ارشاد و آموزش و پرورش كه تن به سندهاي ضد استقلال كشور دادند نبايد دوباره مسئول شوند.
به گزارش مهر، حميدرضا ترقي با اشاره به بايد‌ها و نبايدهاي كابينه دوازدهم گفت: با توجه به عملكرد وزرا در دولت يازدهم و مشخص شدن ضعف‌ها و قوت‌ها در اجرا از سوي دولت يازدهم و نيز تأكيد رهبري بر افزايش كارآمدي دولت در اجراي سياست‌هاي كلان كشور و نيز گلايه‌هاي ايشان در زمينه‌هاي مختلف كه باعث شده دولت از ريل اصلي كار خارج شود، ضروري است دولت دوازدهم در حوزه اقتصاد و فرهنگ به ويژه بخش هايي كه ناكارآمدي آن باعث نارضايتي مردم شده تجديد نظر جدي داشته باشد.
وي افزود: بايد‌ها مي‌تواند شامل جوان‌تر، با نشاط تر و كارآمدتر شدن دولتمردان شود. از سوي ديگر دولتمردان بايد از حاشيه سازي، پرداختن به حواشي بي‌سود و منفعت براي كشور دور بوده و به سياست‌هاي كلان كشور و برنامه ششم و چشم‌انداز ۲۰ ساله پايبند باشند. ترقي با اشاره به نبايد‌هاي كابينه دوازدهم ادامه داد: وزرايي كه باعث انحراف دولت از مسير چشم‌انداز شدند مثل وزراي علوم، ارشاد و آموزش و پرورش كه تن به سندهاي ضد استقلال كشور داده و موجب افزايش دغدغه‌هاي رهبري شدند نبايد دوباره مسئول شوند.
اين فعال سياسي تصريح كرد: در حوزه اقتصاد كساني كه نتوانستند مشكلات اقتصادي مردم را حل كرده و سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي را اجرايي كنند بايد كنار گذاشته شوند چراكه اينها در چهار سال نتوانستند كاري كنند پس تجربه نشان مي‌دهد نبايد دوباره مسئوليت داشته باشند.
ترقي تأكيد كرد: خط قرمز دولت آينده همان است كه رهبري فرمودند و آن اينكه وزرايي كه هيچ خط فاصلي بين خود و دشمن قائل نبوده و به دنبال دو قطبي كردن كشور و تسويه حساب‌هاي انتخاباتي هستند نبايد در كابينه آتي باشند. عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي خاطرنشان كرد: گرايش به فتنه و فتنه‌گران همچنان از خطوط قرمزي است كه آقاي روحاني در انتخاب و تشكيل كابينه دوازدهم بايد آن را مدنظر داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار