کد خبر: 857518
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل :
معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان‌نوازی در چهار حوزه عکس، سفرنامه نویسی، ایده و فیلم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، قادر تقی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی علاقمندان می‌توانند در بخش‌های فیلم، عکس، ایده و سفرنامه‌نویسی در این جشنواره شرکت کنند تم و زمینه اصلی  چهارمین جشنواره میهمان‌نوازی است.

وی به فصل مشترک نگاه ایرانی و اسلامی به سرزمین ما ایران که موضوع پذیرایی از میهمان است اشاره کرد وافزود: امسال با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته درمعاونت گردشگری سازمان تلاش می شود در پایان این جشنواره با تاکید بر سفره ایرانی به عنوان یکی از مرتبط ترین و تاثیرگذارترین عناصر میهمان نوازی ایرانی است از نشان و گواهینامه گردشگری غذا رونمایی شود.

معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی برای دسته‌بندی آثار درسازمان تشکیل شده‌اند که علاوه‌ بر جوایز نقدی و هدایای صنایع‌دستی با همکاری صندوق کارآفرینی امید برگزیدگان برای دریافت وام با کارمزد 4درصد به این نهاد معرفی می‌شوند .

تقی زاده بیان کرد: با توجه به اینکه صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی و تاریخی موضوعات و مسائل مرتبط با حوزه گردشگری هستند شرکت‌کنندگان می‌توانند از عناصر موجود در این حوزه‌ها به‌عنوان دست‌مایه آثار خود استفاده کنند.

وی گفت: در نسشتی که با حضور  محمدعلی فیاضی مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری سازمان در تهران درمورد برگزاری جشنواره تشکیل شد که این جشنواره ملی مشارکت گردشگری در دولت یازدهم متولد شده است.

معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان  یادآور شد: در سومین دوره برگزاری این جشنواره از ظرفیت و امکانات بسیاری از دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری و نیز سمن ها و انجمن‌های مردمی فعال در حوزه گردشگری در معرفی جشنواره در سطح عمومی استفاده شد.

تقی زاده به تعداد کثیر آثار فرستاده شده در جشنواره سوم به  اهمیت و استقبال خوب مخاطبان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این جشنواره جایگاه خود را دربین مخاطبان پیدا کرده  و این دوره از جشنواره با رویکرد مهمان‌نوازی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های ایران در ایجاد ارتباطات اجتماعی و پاسداری از ارزش‌های اجتماعی  برگزار می‌شود و دارای بخش های مختلفی اعم از پذیرایی ،اقامت و... است و پیش بینی می‌شود تعداد آثار ارسالی افزایش زیادی داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر