کد خبر: 857492
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه برخی ما را متهم می کنند که ساختمان سازی می کنیم، گفت: با تمام این اقدامات هنوز خیلی از بخش ها و بیمارستان های ما جا برای مراجعان ندارد و باید این ساخت و سازها و افزایش تخت ها انجام گیرد.
محمد حسین صومی در مراسم افتتاح پروژه های درمانی، رفاهی، دانشجویی و اداری دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: امروز 12 طرح در شهرستان تبریزو 20 طرح در استان به مرحله عملیاتی رسید.
وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت های دولت و مجلس در جای جای استان در تلاش هستیم تا زیر ساخت های لازم را ایجاد کنیم و در کنار آن تامین سخت افزاری نیز مورد توجه است.
صومی با اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستان الزهرا، گفت: اورژانس های بیمارستانی در تمامی بیمارستان های استان ایجاد و یا در حال ساخت است.
وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم در همه روستاها و در حاشیه شهرها مراکز درمانی ایجاد شد، اظهار کرد: سیستم ارجاع به صورت نسبی در استان تحقق یافته و به دنبال این هستیم که روند ارجاع را در آذربایجان شرقی نهایی کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه خدمت به مردم هستیم و بصورت شبانه روزی تلاش می کنیم ، افزود: امروز بداخلاقی ها در جامعه ما گسترش پیدا کرده و به هر دلیلی زیر پای انسان هایی را که برای خدمت به مردم کار می کنند، خالی می کنند.
وی با بیان اینکه نظام سلامت با کاستی های مزمن متعددی روبروست، گفت: تلاش می کنیم با وجود تمام کاستی ها گامهای بلند رو به جلو برداریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر