کد خبر: 857483
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در تلاشيم تا تمام تكايا و مساجد تحت پوشش پليس قرار گيرند و بتوانيم با تعيين مسئوليتی ثابت به نحو احسن امنيت را برقرار كنيم .
سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: براساس تدابير انديشيده شده، نقاط پر تردد شهرها به صورت ويژه مورد رصد پليس قرار خواهد گرفت. اين مقام انتظامی در ادامه با انتقاد از عدم نظارت برخی از خانواده ها بر نحوه حضور فرزندان در مراسم شب هاي قدر، خاطرنشان كرد:  افزايش نزاع های خيابانی، ايجاد مزاحمت و به وقوع پيوستن تصادفات گسترده از جمله پيامدهای ناگوار حضور بدون نظارت كودكان و نوجوانان پيرامون محيط مساجد و تكايا است.
سردار قاسمی خالی از سكنه شدن منازل در ليالی قدر را باعث افزايش آمار سرقت ها دانست و گفت: از شهروندان می خواهيم ضمن توجه بیشتر به استفاده از قفل های ایمن و استاندارد، در هنگام خروج کلیه درهای منزل را با دقت قفل کنند.
  فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: گاوصندوق ها اماكن امنی برای نگهداری طولانی مدت اشيا گران بها نیستند و شهروندان باید با سپردن طلا، جواهرات و وجوه نقد خود به صندوق امانات بانك ها از وقوع سرقت ها پيشگيری كنند، همچنین بايد نصب دزدگير در منازل را بيشتر جدی بگيريم، چرا كه اقدامات پيشگيرانه می تواند احتمال وقوع سرقت را تا حد قابل قبولی كاهش دهد.
اين مقام انتظامی سرقت موتورسيكلت، خودرو و قطعات وسايل نقليه را از جمله مهمترين سرقت های احتمالي بر اساس الگوهای سال های گذشته در این شب ها خواند و تاكيد كرد: حتما وسايل نقليه خود را در پاركينگ های از پيش تعيين شده كه تحت نظارت مستقيم پليس هستند، پارك کنيد و از رها كردن اين وسايل در كوچه پس كوچه های كم تردد شهر بپرهیزید.
وي با گوشزد كردن توصيه هاي امنيتی به صاحبان خودرو بيان کرد: استفاده از قفل پدال و فرمان، تعبيه كليد مخفی و نصب سيستم دزدگير می تواند در تامين امنيت وسايل نقليه شما بسيار موثر باشد.
فرمانده انتظامی استان سمنان در پايان ضمن آرزوی شبی معنوی و به دور از مساله برای همشهريان، گفت: شهروندانی كه قصد حضور در مراسم شب های قدر را دارند می توانند بدون استفاده از خودرو شخصی با خودروهای عمومی در مساجد و تكايا حضور يابند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر