کد خبر: 857482
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
در سمنان
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای طرح بصیرت رمضانی در ۱۰۰ مسجد منتخب این استان خبر داد.
حجت الاسلام محمدرضا حدادیان با بیان اینکه این طرح در ۱۰ موضوع برگزار می‌شود افزود: طرح بصیرت رمضانی با محوریت امام جماعت مساجد در اوایل ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.
وی ایثار و شهادت، نماز، سبک زندگی اسلامی، ویژه برنامه ١٤ و ١٥ خرداد، زکات و اکرام ایتام، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف را از موضوعات طرح بصیرت رمضانی برشمرد .
وی رسالت امروز مساجد را مقاوم‌سازی فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی از ابزار فرهنگی هنری بهره می گیرد و باید از این راه مبارزه کنیم .
حدادیان با تاکید بر اینکه هیچ مسجدی بی نیاز از کانون فرهنگی هنری نیست، اظهار داشت: کانون‌ها باید برای جذب، حفظ و نگهداری، ارتقا بصیرت و تربیت نیرو گام بردارند .
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه جامعه امروز، نیازمند بصیرت افزایی و کار فرهنگی مضاعف است اضافه کرد: امروز جامعه دستخوش هجمه فرهنگی و اعتقادی بوده و فضای مجازی یکی از ابزارهای مهم این هجمه به شمار می ‎ رود و به فرموده مقام معظم رهبری علاج کار کشور بیداری مردم و حفظ انگیزه ‎ های ایمانی مردم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر