کد خبر: 857442
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
چشم ‌در چشم شدن پسران جوان در يكي از محله‌هاي شهرري به قتل يكي از آنها منجر شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23:30 جمعه، هشتم خردادماه رهگذراني كه در حال عبور از مقابل بلوك‌25 شهرك گلستان شهر‌ري بودند با ديدان دعوا چند پسر جوان، مركز فوريت‌هاي پليس 110 را از ماجرا با خبر كردند. وقتي مأموران كلانتري 172 در محل حاضر شدند، معلوم شد دو نفر از شركت‌كنندگان در دعوا كه عليرضا- 27 ساله- و مجتبي- 28 ساله- نام داشتند با ضربه چاقوي ضاربان زخمي و به بيمارستان منتقل شده‌اند. همچنين معلوم شد كه ضاربان دو پسر جوان بودند كه از محل فرار كرده‌اند. يك‌ماه بعد از حادثه و در حالي كه تحقيقات براي بازداشت ضاربان در جريان بود، از بيمارستان خبر رسيد كه عليرضا، يكي از مجروحان به علت شدت جراحت فوت شده است. با مرگ عليرضا پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي تهران، مأمور رسيدگي به پرونده شدند.
 
در اولين گام، مجتبي كه در جريان حادثه زخمي شده بود، مورد تحقيق قرار گرفت. او گفت: ضاربان دو نفر از بچه‌هاي شهر‌ري به نام‌هاي ابراهيم و امير بودند. مجتبي توضيح داد: شب حادثه مقابل بلوك 25 با عليرضا در حال حرف زدن بودم كه ابراهيم و امير از مقابلمان عبور كردند. آنها از قبل با عليرضا اختلاف داشتند. ديدم كه براي يك لحظه با مقتول چشم در چشم شدند. ابراهيم به ما نزديك شد و از عليرضا سؤال كرد كه چرا نگاه مي‌كني؟ همين موضوع سبب دعوا شد. ابراهيم چاقو كشيد و ما دو نفر را مجروح كرد. بعد همراه امير از محل فرار كرد.
 
با اطلاعاتي كه مجتبي در اختيار پليس گذاشت، سوابق دو متهم بررسي شد. معلوم شد كه ابراهيم- 30 ساله- و امير- 27 ساله- از مجرمان سابقه‌دار هستند كه بارها به اتهام سرقت و زورگيري بازداشت شده  و به زندان افتاده بودند. كارآگاهان موفق شدند خانه مجردي دو متهم را در شهر‌ري شناسايي كنند، اما زماني كه براي بازداشت‌شان وارد عمل شدند، معلوم شد كه بعد از وقوع حادثه ديگر به آنجا مراجعه نكرده‌اند. در شاخه ديگري از بررسي‌ها مخفيگاه امير شناسايي و دوم خردادماه بازداشت شد. تحقيقات اما براي بازداشت عامل اصلي حادثه در جريان بود تا اينكه 26‌خردادماه رهگذري خودش را به مأموران گشت كلانتري 102 پاسداران رساند و گفت كه مرد موتورسواري از او زورگيري كرده است.
 
خيلي زود مأموران پليس طرح مهار را اجرا كرده و زورگير موتورسوار را بازداشت كردند. وقتي سوابق متهم بررسي شد معلوم شد كه متهم ابراهيم نام دارد و همان كسي است كه به اتهام قتل عمد تحت تعقيب پليس قرار دارد. ابراهيم وقتي مورد تحقيق قرار گرفت به قتل اعتراف كرد و گفت: به خاطر اختلافي كه با عليرضا داشتم با او درگير شده و مرتكب قتل شدم.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم‌جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيق از دو متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران جريان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار