کد خبر: 857439
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
فيلمبرداري يك شهروند از صحنه نزاعي مرگبار سبب شد تا مأموران پليس، قاتل فراري را شناسايي و بازداشت كنند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 22 سه‌شنبه، دوم خردادماه به مأموران كلانتري 152 خاني‌آباد خبر رسيد كه در بزرگراه آزادگان، محدوده پل ساوه تصادف بين خودروهاي خاور و پژو روآ اتفاق افتاده و سپس دعواي خونيني رقم خورده است. وقتي مأموران پليس در محل حاضر شدند، معلوم شد در جريان دعوا راننده روآ با ضربات چوب مجروح و به بيمارستان منتقل شده است. شاهدان به پليس گفتند كه ضارب راننده يك پرايد عبوري بود كه ابتدا با ضربات چوب شيشه‌هاي خودروي روآ را تخريب و سپس راننده را مجروح و فرار كرده است.
يك روز بعد از حادثه و در حالي كه تحقيقات در جريان بود، از بيمارستان خبر رسيد كه راننده مجروح كه مردي 42 ساله به نام جواد بود به علت شدت جراحت ناشي از اصابت جسم سخت به سرش فوت شده است.
 
با تأييد مرگ جواد، پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل و بازپرس شعبه دهم دادسراي امور جنايي به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شد.
در جريان تحقيقات ميداني بود كه معلوم شد يكي از شهروندان با گوشي تلفن همراهش از صحنه درگيري فيلم گرفته است. وقتي فيلم حادثه در اختيار پليس قرار گرفت، مأموران با بررسي تصاوير آن موفق شدند شماره پلاك خودروي پرايد را به دست آورند. با به دست آمدن اين سرنخ، مالك پرايد كه مرد 34 ساله‌اي به نام ميثم بود، شناسايي شد.
 
مأموران پليس سپس راهي محل كار ميثم در بازار مبل يافت‌آباد شدند، اما معلوم شد او بعد از حادثه به محل كارش نرفته است. مأموران پليس سپس راهي خانه ميثم در رباط‌كريم شدند، اما مشخص شد كه او از خانه هم فرار كرده است. ميثم كه راه فراري نداشت ساعت هشت‌صبح ديروز خودش را تسليم پليس كرد. او اتهامش را قبول كرد و در شرح ماجرا گفت: شب حادثه سوار بر خودروي پرايد در حال عبور از محل بودم. به خاطر تصادف، ترافيك شديدي ايجاد شده بود. وقتي در حال عبور از كنار صحنه تصادف بودم از راننده پژو روآ خواستم راه را باز كند كه توجه نكرد. من عصباني شدم و با آن مرد درگير شدم. چوب‌دستي كه داخل پرايد داشتم را برداشتم و شيشه‌هاي ماشينش را شكستم. وقتي خواست مانع شود با چوب ضربه‌اي به سرش كوبيدم كه غرق خون شد و روي زمين افتاد. من هم ترسيدم و فرار كردم.
 
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم‌جنايي پليس‌آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي جريان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار