کد خبر: 857400
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
سریال «مادرانه» در برنامه «گنبد مینا» شبکه چهار سیما تحلیل می شود.
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه تلویزیونی «گنبد مینا» از امشب 27 خرداد تا روز دوشنبه 29 خرداد در 3 قسمت به بررسی سریال «مادرانه»  می پردازد.
«مادرانه» نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشاراست که در 30 قسمت در ماه رمضان سال 92 از شبکه سه سیما پخش شده است. این سریال داستان مردی است به نام اردلان که  پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. پس از مدتی این ازدواج به جدایی رسیده و بعد از آن، اردلان از فرزندانش سرپرستی می‌کند اما در می‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش، رها، پیدا کرده‌است و...
مهدی سلطانی، لعیا زنگنه ، هستی مهدوی فر، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، شقایق فراهانی و سید مهرداد ضیایی  ازجمله  بازیگران سریال "مادرانه " هستند که سعید نعمت الله  نویسندگی و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی  آن را بر عهده داشته اند.
برنامه «گنبد مینا» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما با نمایش و تحلیل سریال های شاخص رمضانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:30 و پنجشنبه و جمعه ساعت 23:00 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در این برنامه سریال های شاخص رمضانی از سال 1380 تا 1395 در دو الی چهار قسمت پخش می شود و نکات اخلاقی و دینی موجود در آن توسط یک تیم نویسندگی هفت نفره استخراج و در قالب نریشن در برنامه خوانده می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار