کد خبر: 857383
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس معتقد است در شرايطي كه اروپا قصد همسويي با ايران عليه مصوبه تحريم‌هاي جديد سناي امريكا را دارد لازم است از اين ظرفيت به سرعت استفاده شود.
به گزارش خانه ملت، ولي الله نانواكناري با اشاره به تصويب طرح اخير سناي امريكا براي وضع تحريم‌هاي جديد عليه ايران، گفت: بعد از تصويب موافقتنامه برجام كه در جريان مذاكرات با 1+5 شكل گرفت، شاهد بوديم هر از گاهي امريكا نسبت به اين طرح‌ها خلل‌هايي ايجاد كرده و حتي مانع انجام اقدامات مثبت آن شده است. نماينده مردم بابلسر و فريدونكنار در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با تأكيد بر اينكه ترامپ نبايد مصوبه اخير سنا عليه ايران را به امضا برساند، عنوان كرد: اقدام مجلس سناي امريكا محكوم است و مسئولان ايران بايد موضع‌گيري محكم تري نسبت به آن داشته باشند.
وي در ادامه با اشاره به وظايف هيئت نظارت بر حسن اجراي برجام كه متشكل از سران قوا و مسئولان رده بالاي كشور است، يادآور شد: اين هيئت بايد تصميماتي اتخاذ كند كه در مسير اجراي برجام و بي‌تأثيري مصوبه امريكا مبني بر افزايش تحريم‌ها عليه ايران همراهي بيشتري از سوي اروپايي‌ها داشته باشيم.
نانواكناري ادامه داد: كشورهاي اروپايي نظر مثبتي روي همراهي و همسويي با جمهوري اسلامي دارند و متوجه بدعهدي‌هاي امريكا هستند، لذا بايد از اين ظرفيت به سرعت استفاده و آنها را هرچه بيشتر با خود همراه و افكار عمومي را عليه بدعهدي‌هاي امريكا بسيج كنيم. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: در صورتي كه رئيس‌جمهور امريكا نيز مصوبه سنا را به تأييد برساند قطعا هيئت نظارت بر حسن اجراي برجام اقدامات ديپلماسي لازم را صورت مي‌دهد.  

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
بازهم دل بستن به دشمن اروپا نمی تواند امریکا رارها کند وایران را بچسبد و عملکرد دو ساله بعد از برجام اروپا حکایت از همین دارد کدام بانک معتبر اروپایی حاضر است با بانکهای ایران معامله کند و...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار