کد خبر: 857380
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
رئيس كميسيون امنيت‌ملي مجلس با بيان اينكه مصوبه اخير سناي امريكا نقض آشكار برجام است، عنوان كرد كه هيئت نظارت بر اجراي برجام تصميمات لازم را درباره تحريم‌هاي اخير سناي امريكا اتخاذ مي‌كند.
به گزارش تسنيم، علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به تصويب تحريم‌هاي اخير سناي امريكا ضد‌جمهوري اسلامي ايران موسوم به اس.722   اظهار داشت: تصويب تحريم‌هاي اخير سناي امريكا عليه ايران بدون ترديد نقض برجام و با متن و روح آن مغايرت دارد. وي با بيان اينكه تحريم‌هاي اخير سناي امريكا عليه ايران تخلف آشكار از برجام است، افزود: با توجه به اينكه اين سند بين‌المللي از سوي تمامي اعضاي دائم شوراي امنيت، آلمان و اتحاديه اروپا امضا شده، لذا همين كشورها هم بايد نسبت به اقدام و بدعهدي امريكا اعتراض كنند.
رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس تصريح كرد: هيئت نظارت بر اجراي برجام تصميمات لازم را در باره تحريم‌هاي اخير سناي امريكا اتخاذ مي‌‌كند.
بروجردي درباره اقدام مجلس در مقابله با تصويب تحريم‌هاي اخير سناي امريكا خاطر نشان كرد: علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به كميسيون امنيت‌ملي مجلس مأموريت داده تا در اين زمينه اقدامات لازم را انجام دهد كه در همين راستا طرحي با كمك مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي تدوين شده كه پس از سركشي نمايندگان به حوزه‌هاي انتخابيه سير قانوني خود را طي مي‌كند. رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس درباره طرح مركز پژوهش‌هاي مجلس تصريح كرد: اين طرح، طرح مقابله با اقدامات و بدعهدي‌هاي امريكاست و اميدواريم در جهت دفاع از منافع ملي و پاسخ به اقدام نابخردانه كنگره امريكا اين طرح در مجلس تصويب و به قانون تبديل شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
زمان این بایدها و نبایدها گذشته! آنوقت که بایدها میبایست رعایت میشد، ۲۰ دقیقه‌ای طرح صدها میلیارد دلار خسارت به صنعت هسته‌ای کشور را تصویب کردید (که برخی وقیحانه گفتند که ۲۰ دقیقه هم زیاد بود)! حالا از بایدها میگویید؟!! حتی علیرغم زحمات بسیار کمیسیون هسته‌ای مجلس، با دسیسه‌چینی کمیسیون را دور زدید! حالا هم مردم میدانند با این ترکیب هیئت نظارت بر برجام، هیچگونه امیدی به اقدام متناسب و برخورد عزتمندانه وجود ندارد!! این خرفها هم ژست مطبوعاتی است!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار