کد خبر: 857296
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
معاون وزیر آموزش‌وپرورش در مقطع ابتدایی در بازدید از طرح نسخه های شفابخش رمضان:
معاون وزیر آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی در بیست و یکمین روز ماه مبارک رمضان در بازدید از طرح نسخه های شفابخش رمضان، اقدامات بنیاد بیماری های نادر ایران در اجرای این طرح و ویزیت رایگان بیماران را شایسته تقدیر دانست و برخورد بنیاد با بیماران نادر را کریمانه خواند.
به گزارش جوان انلاين، حکیم زاده از فعالیتهای بنیاد بیمارهای نادر ایران به عنوان خدمات عام‌المنفعه یاد کرد و افزود: خدمات رایگان به بیماران ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تاکید اسلام بر احسان و عمل صالح گفت: ایمان به خداوند باید در عمل صالح متجلی شود و بنیاد بیماری های نادر ایران و پزشکانی که با نیت بهبود شرایط بیماران و کمک به آنها پا به این عرصه گذاشته اند، توانسته‌اند ترجمان ایمان خود را در اعمالشان نشان دهند.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش در مقطع ابتدایی به همکاری‌های این وزارتخانه با بنیاد بیماری های نادر اشاره کرد و گفت: وجود بیش از هفت میلیون دانش‌آموز در مقطع ابتدایی بستر مناسبی برای آشنایی این دانش آموزان با بیماری های نادر است و این امر ضرورت آموزش بیش از پیش در این حوزه را دو چندان می کند به نحوی که بنیاد بیماری های نادر ایران می تواند برنامه ای را به همین منظور طراحی و اجرا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار