کد خبر: 857262
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد
مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه‌اندازی 350 سایت تکنولوژی طی یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر پیشرفته‌ترین تکنولوژی موبایل با عنوان 4G به مشتریان در سطح استان ارائه می‌شود.

آزاد حکمت در گفت و گو با جوان در کردستان، اظهار کرد: خدمات گسترده‌ای از سوی شرکت مخابرات استان در سطح شهر و روستاها به مشترکین ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه سیم کارت سازمانی یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین محصولات خدمات همراه اول است، اضافه کرد: سیم کارت سازمانی خدمت جدید شرکت مخابرات استان است که می‌تواند نیازهای ارتباطی درون سازمانی ادارات و شرکت‌ها را به ‌صورت متمرکز و یکپارچه تأمین کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به ارائه پیشرفته‌ترین تکنولوژی موبایل با عنوان 4G به مشتریان در استان اشاره کرد و گفت: مخابرات منطقه در زمینه توسعه و ارتقای زیر ساخت‌های مخابراتی در سطح کشور از جایگاه بسیار مناسبی برخوردار است.

حکمت تصریح کرد: به منظور پاسخگوی به نیازهای مردم در حوزه تلفن ثابت، موبایل و اینترنت 197 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در طول سه سال اخیر در این استان انجام شده است.

وی از نصب و راه‌اندازی 350 سایت تکنولوژی طی یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: تمام شهرستان‌های استان با نصب و راه‌اندازی این تعداد سایت از بالاترین سطح تکنولوژی موبایل در دنیا برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر