کد خبر: 857256
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز :
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تاکید کرد: پروژه میدان آذربایجان، مطابق طرح ترافیکی مصوب در حال اجرا است و عملیات اجرایی آن، تفاوتی با طرح اصلی ندارد.
محمدحسن اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: بر خلاف مطالبی که در روزهای اخیر، در خصوص تفاوت طرح با عملیات اجرایی پروژه مهم میدان آذربایجان در برخی صفحات مجازی، منتشر شده، اجرای پروژه، بدون انحراف از طرح مصوب شورای ترافیک استان در دست اجراست.
وی با بیان این‌که پروژه‌‌های مهم عمرانی، از قبیل میدان آذربایجان، مطابق یک سری فازبندی‌ها اجرا می‌شوند، تصریح کرد: آن‌چه تاکنون در این پروژه اجرا شده، مربوط به فاز نخست است که ظاهر آن، طبیعتاً با طرح گرافیکی تکمیل‌شده کل پروژه، متفاوت است.
اسحقی تاکید کرد: پروژه میدان آذربایجان با تلاش شبانه‌روزی تیم اجرایی در سردترین و گرم‌ترین روزهای سال، پیش رفته است و فاز نخست آن به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
میدان آذربایجان با وسعت یک‌ونیم برابر میدان آزادی تهران، یکی از بزرگترین میادین اصلی کشور است. در طرح جدید این میدان که با محوریت دسترسی به چهار مسیر بلوار شهید بابایی، اتوبان پاسداران، بلوار آذربایجان و بلوار ستارخان از طریق خطوط رفت و برگشت  منتشر شده است، سه رمپ «پاسداران–آذربایجان»، «بابایی-آذربایجان» و «آذربایجان-بابایی» در قالب مسیرهای طبقاتی و همچنین آکس مسیر عبور تراموا، عابرپیاده و دوچرخه در محدوده مرکزی میدان، پیش بینی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر