کد خبر: 857252
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
برای اولین بار در کشور فرمانده انتظامی استان اصفهان:
درماه مبارک امسال ودر این بازه زمانی آدم ربایی ۵۷ درصد، قتل ۵۴ درصد و تجاوز به عنف ۲۸ درصد ذر استان اصفهان کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در  نشست خبری خرداد ماه خود در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت لیالی قدر با ارائه گزارش عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان در دو ماه نخست امسال اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی در این ایام انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود که در امنیت کامل برگزار شد. 

سردار عبدالرضا آقاخانی  با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با نمره ۱۰۰ امنیتی به لحاظ کمی و کیفی برگزار شد،   تصریح کرد: مردم، دستگاه قضایی،   نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران در کنار اداره اطلاعات همکاری خوبی را داشتند. 

‌فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه طی ماه مبارک رمضان با کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرایم روبرو بوده‌ایم،   افزود: در این زمینه با مدیریت درست ترافیک و همچنین تامین امنیت شب اول قدر عملکرد خوبی را داشتیم. 

سردار آقاخانی در ادامه با بیان اینکه بعد از ماه مبارک رمضان برخورد با کانون های جرم در اولویت قرار می‌گیرد، ابراز داشت: بیش از ۹۳ درصد مردم در این زمینه ابراز رضایت دارند. 

وی با تاکید بر برخورد جدی با اراذل و اوباش بیان داشت: برخورد با معتادین ولگرد و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز از دیگر اولویت‌هاست.

وی کنترل مباحث ترافیکی را نیز از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی در استان اصفهان دانست و افزود:  همچنین برخورد با جرایم خشن نیز از دیگر اولویت‌هاست که در سال جاری با کاهش هفت درصدی در این زمینه روبرو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ارتباطی ناشنوایان با ۱۱۰ابراز داشت: این سامانه به صورت خلاقانه از ماه مبارک رمضان با شماره ۰۹۰۱۱۰۱۰۱۱۰  در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به کشف جرایم استان اصفهان در دو ماه نخست امسال اضافه کرد: در این بازه زمانی آدم ربایی ۵۷ درصد،  قتل ۵۴ درصد و تجاوز به عنف ۲۸ درصد کاهش یافته است. 

سردار آقاخانی با اشاره به افزایش دو درصدی کشف سرقت، افزایش ۲۳ درصدی کشف سلاح و افزایش ۱۳۲ درصدی سوخت قاچاق اضافه کرد: همچنین در تصادفات فوتی درون شهری با ۲۰ و برون شهری با سه درصد کاهش فوتی ها روبرو بوده‌ایم. 

وی با اشاره به کشف چهار درصدی دستگیری قاچاقچیان ابراز داشت: در خصوص دستگیری سارقین نیز با افزایش ۳۰ درصدی روبرو بوده‌ایم. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برقراری ۳۲۰هزار تماس با سامانه ۱۱۰ تصریح کرد: با افزایش ۱۴ درصدی تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰تیم بررسی صحنه روزه خواری در استان اصفهان اضافه کرد: بنا بر گزارش این تیم های بررسی با کاهش روزه خواری در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته روبرو بوده‌ایم. 

 سردار آقاخانی با اشاره به ساماندهی منازل مخروبه شهر اصفهان ابراز داشت: با شهرداری در این زمینه راهکارهایی را در دستور  کار قرار داده ایم و در صورت عدم توجه مالک پلیس برخورد مناسب را خواهد داشت.

وی در خصوص برخورد با متکدیان گفت: در سال جاری تاکنون ۴۳ مورد متکدی سارق را دستگیر کرده‌ایم.   فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش کلاهبرداری در استان اصفهان ابراز داشت:  در فضای مجازی نیز با کاهش کلاهبرداری روبرو هستیم.

وی با اشاره به افزایش دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر اصفهان تا پایان سال ۹۶ اضافه کرد: با این اقدام جرایم به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص قتل فردی در برخوار نیز گفت:  قاتلین این پرونده که یک زن و مرد بودند دستگیر شدند و انگیزه این قتل نیز اختلافات خانوادگی بوده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص تامین امنیت حضور اتباع بیگانه در استان اصفهان نیز ابراز داشت:  نیروی انتظامی اشرافیت ویژه ای بر حضور اتباع بیگانه در استان اصفهان دارد و هر گونه تجمع اتباع بیگانه را نیز نظارت می‌کند.

   

  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار