کد خبر: 857251
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
امام‌جمعه موقت اصفهان:
پرچم اسرائیل همواره زیر پای ما قرار دارد و کوچک‌ترین اشتباهی که از ناحیه این رژیم مشاهده شود پاسخی کوبنده و باورنکردنی از جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد.

امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تسلیت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) اظهار داشت: پس از گذشت قرن‌ها هنوز بشریت نتوانسته حضرت علی (ع) را به درستی بشناسد، از ویژگی‌های ان حضرت اینکه در شجاعت و عواطف در حد اعلی بود و این چیزی است که دنیای روانشناسی نیز نمی‌تواند آن را درک کرده و یا توضیح دهد. 

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی افزود: اما علی (ع) آن شخصیتی است که فرمود به والله قسم اگر کهکشان‌ها را به من واگذار کنند برای اینکه دانه گندمی را از دهان مورچه برگیرم این کار را نکرده و حقی را ضایع نمی‌کنم، بشر هرگز به مدارج ایشان نخواهد رسید اما می‌تواند تلاش کند با الگوگیری از صفات ایشان حداقل سعی در نزدیک کردن عملکرد خود به آن امام برحق داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های حضرت علی (ع) باید الگوی رفتار مسئولان باشد، تاکید کرد: مسئول باید خدمتگزار مردم باشد و به خادمی مردم افتخار کند و رشوه پذیر و رشوه دهنده نباشد.

امام‌جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه برخی اظهارات بنده درباره سند ۲۰۳۰ را دروغ عنوان کرده اند، ابراز داشت: همین سندی که آنها می‌گفتند دروغ است چند روز پیش با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی منحل شد، سندی که دارای اشکالات فراوان و مغایر با شان اسلامی - ایرانی ما بود.

میردامادی در ادامه به ادعای رژیم صهیونیستی در ارتباط با حمله به ایران اشاره کرد و بیان داشت: این آرزویی است که به یقین به گور خواهند برد، امروز توانمندی‌های نظامی ایران بسیار پیشرفته و بی بدیل است و نفس خلبانان اسرائیلی را نیز حس می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما تنها در برابر خداوند زانوی بندگی بر زمین خواهیم نهاد، اضافه کرد: پرچم اسرائیل همواره در زیر پای ما قرار دارد چراکه سازش وصلح با گرگ صفتان بر ما حرام است و کوچک‌ترین اشتباهی که از ناحیه این رژیم منحوس مشاهده شود پاسخی کوبنده و باورنکردنی از نظام جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

وی رژیم آل سعود را مدعیان دروغین اسلام برشمرد و تصریح کرد: ادعا می‌کنند روزه قطری‌ها تا زمانی که عربستان از آن‌ها راضی نباشد قبول نیست، افرادی که حتی یک گلوله هم به سمت رژیم منحوس صهیونیستی و دشمنان دین خدا شلیک نکرده‌اند.

میردامادی اظهار داشت: اینها مدعی خادم الحرمین هستند اما حدود دو سال است انسان‌های بیگناه و زن و کودکان مظلوم یمن را می کشند؛ این دروغگویان از اسلام ناب به دور هستند.

وی اظهار داشت: شما تنها به دنبال نا امن سازی ایران اسلامی هستید بدانید که امت اسلامی ایران از شهادت نمی هراسد و تا نابودی کامل مزدوران از پای نخواهد نشست.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ما هستند، گفت: خداوند در در قرآن می‌فرماید؛ دشمنان اسلام را دوست خود حساب نکنید چراکه آنها دوست دارند همیشه در رنج باشید.

وی اضافه کرد: دشمن از اینکه ما دارای سربازانی جان برکف در سپاه و نیروی انتظامی هستیم در هراس و ناراحتی است، چراکه این افراد جان بر کف حق اسلام و انقلاب را ادا و برای دفاع از کیان میهن از نثار خون خود دریغ ندارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر