کد خبر: 857249
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
شهردار اصفهان :
یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری در سال های اخیر شفاف سازی محاسبات و تکریم ارباب رجوع هنگام مراجعه به شهرداری بوده است.

شهردار اصفهان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، گزارشی از عملکرد دو هفته اخیر شهرداری اصفهان را به شهروندان ارایه داد با ابراز خرسندی از اینکه  قطار هر هفته چندین افتتاحیه به ایستگاه شصتم رسیده است، اظهار داشت : هفته گذشته بهره برداری از طرح تعریض پل فلزی انجام شد وما امسال سال ۹۶ را به عنوان سال ابرپروژه ها و کلان طرح ها اعلام نموده ایم وبنا داریم بسیاری از پروژه های کلان شهری را در سال جاری به اتمام برسانیم.

دکترمهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان تصریح کرد: پل فلزی اولین پل مدرنی است که پس از پل های آجری خواجو و سی و سه پل بر روی رودخانه زاینده رود احداث شد و نیاز بود شاخص های هویتی و تاریخی آن هویدا شود.

وی رویکرد انسان محور پل فلزی را یکی از شاخص های اصلی این پل توصیف کرد و گفت: طراحی پل فلزی را بسیار منحصر به فرد و کاملا هنرمندانه است و با معماری منحصر به فرد طرح تعریض پل فلزی، حتی یک درخت هم از دو طرف قطع نشد.

جمالی نژاد افزود: مدیریت شهری اصفهان سال ۹۶ را به عنوان سال ابرپروژه ها و کلان طرح ها اعلام کرد و بسیاری از پروژه های کلان شهری در سال جاری به اتمام می رسد.

شهردار اصفهان با اشاره به بازدید صبح امروز خود از ایستگاه سی و سه پل قطار شهری اصفهان، گفت:خوشبختانه مراحل احداث این ایستگاه رو به اتمام است و ایستگاه میدان آزادی و شریعتی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی این نوید را به شهروندان داد که تا کمتر از یک ماه آینده قطار شهری اصفهان به میدان آزادی می رسد تا یکی از پروژه های مهم محقق و آرزوی چندین ساله شهروندان اصفهانی برآورده شود.

جمالی نژاد یادآور شد: در کنار اقدامات عمرانی بسیار زیاد شهرداری اصفهان، بهره برداری کامل ابرپروژه میدان استقلال در عید سعید فطر انجام می شود و پس از آن پروژه شهید بالایی که با آزادسازی وسیعی همراه بود، افتتاح و در اختیار شهروندان قرار            می گیرد.

وی میدان استقلال را یکی از زیباترین میدان های ورودی شهر اصفهان توصیف کرد و گفت: این پروژه در سال ۹۴ در دو بخش شامل پل های رفت و برگشت مسیر اصفهان – شاهین شهر، میدان همسطح و دسترسی به محله های امین آباد و محمود آباد طراحی شد.

شهردار اصفهان به استقرار سیستم محاسباتی سرای ۸ با همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در تمام مناطق ۱۵ گانه اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری در سال های اخیر شفاف سازی محاسبات و تکریم ارباب رجوع هنگام مراجعه به شهرداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار این سامانه ارباب رجوع با اطمینان کامل می داند که برداشت های اشتباه از دستورالعمل ها و قوانین در پرونده آنها اتفاق نخواهد افتاد.

جمالی نژاد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات شهرداری برای سرویس دهی به شهروندان در شب های قدر ادامه داد: در شب های قدر به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم روزه دار، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی اظهارکرد: در لیالی قدر مصادف با ۲۳ و ۲۵ و ۲۷ خردادماه سال جاری، تعداد بیش از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس ازمبادی، مراکز و خیابان‌های اصلی شهر همچون خوراسگان، زینبیه و دارک، کهندژ، دنارت شهید کشوری، میدان جمهوری اسلامی، خانه اصفهان، ملک شهر، سپاهان شهر، عاشق آباد، کوی ولی عصر(عج)، بهارستان، هفتون، ۲۴ متری، رهنان، آتشگاه، قائمیه به سمت گلستان شهدای اصفهان به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد:  این خدمات رسانی بصورت رایگان به شهروندان ارایه می شود و تا برگرداندن تمامی شهروندان به مقاصدشان پس از دعا ومناجات سحرگاهی ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر