کد خبر: 857237
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
دولت يازدهم به‌جاي پاسخگويي، چهار سال فرصت‌سوزي و اعتماد به دشمن كرد، مجدداً راهبرد تخريب و اتهام به دولت نهم و دهم را هدف‌گذاري كرده است.
لطف‌الله فروزنده، معاون منابع انساني دولت دهم با انتشار يادداشتي با عنوان «آقاي روحاني! انتخابات پايان يافت؛ دروغ‌ها را تمام كنيد» نوشته است: جناب آقاي روحاني در ديدار كارگزاران با رهبر معظم انقلاب اسلامي آمار و ارقامي مانند رشد اقتصادي 8 درصد، ايجاد يك‌ميليون و 700هزار شغل، رونق توليد و حمايت از صنايع كوچك، افزايش صادرات غيرنفتي و كاهش واردات را دادند كه صرفاً خودشان و تيم‌شان آن را باور و قبول دارد، هيچ‌كدام از اين آمار در زندگي و كسب و كار مردم ملموس نبوده و اثري نداشته است.
مردم همچنان از بيكاري، تورم، ركود، فساد اداري، كم‌كاري مديران رنج مي‌برند و در زندگي روزمره با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند. اما نكته جالب اينكه آقاي روحاني ادعا كرد در دولت نهم و دهم اشتغال صفر بوده است! كدام انسان منصف اين ادعا را مي‌پذيرد؟ خدمات و فعاليت‌هاي عمراني و آباداني در دولت نهم و دهم همچنان در ذهن و خاطره مردم هست. قبول نداريد به ميان مردم در اقصي نقاط كشور برويد و هم ببينيد و هم از مردم بشنويد. فروزنده تصريح كرده است: حال كه فضاي انتخابات تمام شده، از صداوسيما انتظار مي‌رود زمينه و بستري را فراهم كنند تا دولتمردان دولت‌های نهم و دهم به‌ويژه وزرا بتوانند از عملكرد خود دفاع كنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
پيشنهاد بسيار خوبي است چرا به دولت نهم و دهم رسانه ملي اجازه دفاع نمي دهد و در انتخابات هم هركسي از طرف دولت نهم و دهم كانديدا ميشود رد صلاحيت و حذف ميشود حداقل مناظره بگذارند تا مردم آگاه شوند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار