کد خبر: 857102
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به زودی و با نهایی شدن مراحل پرداخت تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی، این روند از طریق ثبت‌نام در سامانه و نظر مساعد بانک‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: ما مقدمات کار را تدارک دیدیم تا به زودی و با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و با همت بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات رونق تولید و حمایت از اشتغال آغاز شود.

وی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی خواست تا برای بهره‌مندی از این تسهیلات با مراجعه به سامانه بهین‌یاب اقدام به ثبت‌نام کرده تا بعد از سپری شدن مراحل مختلف و با احراز شرایط امکان پرداخت این تسهیلات برای آنها فراهم آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه همچنان برخی از واحدهای تولیدی استان از مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی و معوقات بانکی رنج می‌برند، گفت: ‌برای حل این مشکلات وزارت صنعت، معدن و تجارت تدابیر خاصی را در نظر گرفته که امیدواریم با رفع قوانین مزاحم و سختگیری‌های سابق زمینه پرداخت تسهیلات به بهترین شرایط فراهم آید.

عاملی به شرایط برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان و نیاز جدی آنها به سرمایه در گردش برای افزایش تولید و سودآوری اشاره کرد و افزود: در این زمینه رایزنی‌هایی را انجام می‌دهیم تا در حد وسع و توان بتوانیم با همکاری مدیران بانک‌های عامل بیشتر و بهتر در خدمت صاحبان تولید و صنعت باشیم.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید به سمت توانمندسازی واحدهای فعال در این حوزه برویم تا به اشکال مختلف از رکود و برخی از تنگناها عبور کرده و بستر رونق تولید و جذب سرمایه‌گذاری‌ها فراهم آید، بیان کرد: در این زمینه باید با احساس مسؤولیت بیشتر سعی کنیم تا موانع پیش روی تولید و در نهایت تجارت و صادرات را از پیش روی فعالان این عرصه برداریم.

عاملی به تصمیم‌گیری‌های خوب ستاد با عنایت ویژه استاندار اردبیل برای حل مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: ما در هر جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم تا با دعوت از صاحبان واحدهای تولیدی مشکل‌دار با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مشکلات و موانع آنها را برطرف کنیم که در جلسه امروز نیز با دعوت از تعدادی از این فعالان سعی کردیم تا مشکلات و موانع آنها در حوزه‌های مختلف برطرف و تصمیم‌گیری‌های عملیاتی و اجرایی گرفته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر