کد خبر: 857098
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:
رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه فراخوان ثبت ‌نام داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 10 خرداد سال جاری اعلام شده است، ااظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان این بخش تا 18 خرداد ماه ادامه داشت.

فرزان معظم گفت: برای انتخاب داوران کودک و نوجوان این دوره از جشنواره کودک 350 کودک و نوجوان 9 تا 15 ساله اصفهانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه سنین 9 تا 15 سال امکان ثبت‌نام در بخش داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را داشتند، بیان نمود : در مدت زمان مقرر حدود 350 نفر برای حضور در این بخش جشنواره ثبت‌نام کردند.

رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه آزمون انتخاب داوران کودک و نوجوانان با عنوان «آئین انتخاب» بعد از ظهر امروز و در دو بخش کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد: داوران کودک ساعت 16 و داوران نوجوان نیز ساعت 18 امروز در این آئین شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هر یک از دو بخش داوران کودک و نوجوان مجموعاً 60 نفر در این آزمون انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: برای بخش بین‌الملل نیز شش نفر داور انتخاب خواهد شد.

معظم با اشاره به اینکه پس از برگزاری آزمون کودکان و نوجوانان برگزیده در مصاحبه حضوری شرکت می‌کنند، افزود: بر اسا نتایج این مصاحبه زمان‌بندی برای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاقمندی برای حضور و دارا بودن توانمندی‌های اولیه در حوزه فیلم از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: همچنین دارا بودن روابط اجتماعی مناسب با سن داوران این جشنواره از دیگر فاکتورهای مورد توجه است.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر