کد خبر: 856957
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
عضو فراكسيون اميد در مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين سال‌ها تروريست‌ها نشان داده‌اند قوميت و مذهب قربانيان براي آنها اهميت ندارد.
عبدالكريم حسين‌زاده در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تبار شناسي اقدامات تروريستي كه در دوران مختلف در كشور رخ داده، بيان كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، تروريست‌ها به دنبال سست كردن پايه‌هاي نظام بوده‌اند و به همين جهت دست به ترور شهيد قرني، شهيد مطهري، شهيد مفتح زدند و اعضاي نهادهاي انقلابي مانند حزب جمهوري اسلامي را با بمبگذاري در محل اين حزب مورد هدف خود قرار دادند، از سوي ديگر ترورهاي ناكام رهبر معظم انقلاب و آيت‌‌الله هاشمي‌رفسنجاني هم در همين راستا صورت گرفت.
وي افزود: حادثه تروريستي 17 خرداد ماه 96 نيز در زماني رخ داد كه انتخابات پر شوري را برگزار كرديم و 40 ميليون نفر در انتخابات مشاركت داشتند و اين حادثه تروريستي دشمني با مردم بود. كليت اين حوادث سه مؤلفه تروريست‌ها را مشخص مي‌كند كه آنها مي‌خواهند اسلاميت، ايرانيت و جمهوريت را از ايرانيان بگيرند. حسين‌زاده با بيان اينكه هيچ گاه قوميت و مذهب براي تروريست‌ها مطرح نبوده است، گفت: شهداي هسته‌اي و شهيد صياد شيرازي از جمله قربانيان تروريسم هستند كه اين موضوع نشان مي‌دهد تروريست‌ها از هر قوم و مذهبي ترور مي‌كنند تا اتحاد و همدلي را از مردم بگيرند. عضو فراكسيون نمايندگان اهل سنت مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه هر چند پس از حادثه تروريستي تهران، فيلمي به زبان كردي از سوي تروريست‌ها منتشر شده ولي مردم كرد نبايد تبري بجويند، زيرا اين تروريست‌ها كرد نيستند و رفتارشان به دور از انسانيت است و متعلق به هويت و زبان كردي نيست.
 وي افزود: مردم كرد نگاه مطالبه گرايانه‌اي دارند، زيرا به هشدارهاي مردمي در زمينه فعاليت اين افراد كم توجهي شده و برخورد اساسي با آنها شكل نگرفته است. لازم است برخورد جدي با اين تروريست‌ها و پشتوانه‌هاي آنها انجام گيرد. نماينده مردم نقده و اشنويه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه لازم است برخورد جدي با عده‌اي انجام شود كه در بازي دشمن گرفتار شده‌اند، گفت: عده‌اي به دنبال ايجاد شكاف قومي و مذهبي هستند، زيرا در مسير ترور هويت ملي حركت مي‌كنند و از عواقب خطرناك اين اقدام مطلع نيستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار