کد خبر: 856894
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
مدیر شرکت نفت اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: مشکلات عملیات ذخیره‌سازی و سوخت‌رسانی جایگاه‌های سوخت اردبیل بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، سید حجت مدنی در بازدید از انبار نفت شهید بهفر اردبیل اظهار داشت: مشکلات عملیات ذخیره‌سازی و سوخت‌رسانی جایگاه‌های سوخت اردبیل بررسی می‌شود تا بتوانیم از این طریق مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

وی افزود: اهمیت نیروهای فنی و عملیاتی برای پیشبرد اهداف مورد نظر در این مجموعه حائز اهمیت بسیار است و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه همکاری و همدلی را مبنای کار خود قرار دهند و با شفافیت در تمام کارها عملکرد بهتر و مناسب‌تری را داشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: از جمله اقداماتی که در این بخش انجام داده می‌شود می‌توان به

بارگیری، کنترل کیفیت، ایمنی و آتش‌نشانی، حراست، توزیع بار و کنترل دروازه اشاره کرد که هر بخش برای بهبود وضعیت موجود لازمه کار است و باید مورد توجه واقع شود.

مدنی بیان کرد: در سطح استان اردبیل 57 باب جایگاه سوخت بنزین و نفتگاز وجود دارد و سال گذشته به مقدار 192 میلیون و 600 هزار مترمکعب سی.‌ان.جی، 305 میلیون لیتر بنزین، 60 میلیون لیتر نفت سفید، 435 میلیون لیتر نفت گاز، هفت میلیون و 650 هزار لیتر نفت کوره و 20 میلیون کیلوگرم گاز مایع در استان توزیع‌شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم‌اکنون در بخش سوخت‌رسانی در استان اردبیل هیچ مشکلی وجود ندارد که این موضوع تحول بزرگی در ارتباط با رسیدن به توسعه و پیشرفت استان اردبیل پدید آورده که امیدواریم هرچه سریع‌تر به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر