کد خبر: 856892
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان :
در لیالی قدر مصادف با ۲۳ و ۲۵ و ۲۷ خردادماه تعداد ۲۵۰ دستگاه اتوبوس ازمبادی، مراکز و خیابان‌های اصلی شهر به سمت گلستان شهدای اصفهان به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: به مناسبت در پیش بودن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی قدر به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم روزه دار، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

محمد علی احمدی گفت: بر این اساس شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان همچون سنوات گذشته همپای شهروندان ولایت مدار اصفهان در مراسم لیالی قدر شرکت خواهد کرد و با تمام توان و امکانات به مردم عزیز جهت ایاب و ذهاب در این مراسم معنوی سرویس دهی می کند.

وی عنوان کرد: در لیالی قدر مصادف با ۲۳ و ۲۵ و ۲۷ خردادماه سال جاری، تعداد بیش از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس ازمبادی، مراکز و خیابان‌های اصلی شهر همچون خوراسگان، زینبیه و دارک، کهندژ، دنارت شهید کشوری، میدان جمهوری اسلامی، خانه اصفهان، ملک شهر، سپاهان شهر، عاشق آباد، کوی ولی عصر(عج)، بهارستان، هفتون، ۲۴ متری، رهنان، آتشگاه، قائمیه به سمت گلستان شهدای اصفهان به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این خدمات رسانی بصورت رایگان خواهد بود و تا برگرداندن تمامی شهروندان به مقاصدشان پس از دعا ومناجات سحرگاهی ادامه خواهد داشت.

 

  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر