کد خبر: 856891
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد:
اگر قرار باشد کسی امنیت ملی ایران را خدشه دار کند سربازان جان برکف امام خامنه ایی درروی این کره خاکی نقطه امنی برای متجاوزان باقی نخواهند گذاشت

فرمانده  سپاه ناحیه نجف آباد ضمن اشاره به تلاش همه جانبه دشمن در مقابله با اسلام و انقلاب اظهار داشت : برخی از مردم در کشورهای غربی و آمریکایی با الگوگیری از ایران مایل به گرویدن به اسلام هستند و تعداد زیادی به اسلام گرایش پیدا کرده اند به همین دلیل دشمن احساس خطر نموده و از ابزار متفاوتی برای دشمنی استفاده نموده است از جمله فیلم های هالیودی ضد اسلامی، ایجاد طالبان و القاعده در سال های قبل و  در حال حاضر بدتر از آن داعش می باشد که شاهد عملکرد آنها در مجلس و مرقد امام(ره) در هفته گذشته بودیم.

سرهنگ ساعی با حضور در برنامه سخنانی ایراد نمودند. سخنان ایشان با محوریت انقلاب و حضرت امام خمینی(ره)، انتخابات و حادثه تروریستی هفته گذشته بود.

وی در ادامه افزود: انتخابات ریاست جمهوری با دو شاخصه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی که موجب تعجب همه دنیا شد و نیز امنیت انتخابات بود که در سایه انقلاب اسلامی به وقوع پیوست واین نشان دهنده اینست که انقلاب ما مسأله بسیار مهمی است و نیاز است که شما هدف این انقلاب را بشناسید.

وی افزود : مقام معظم رهبری امروز روی سخن اش با شما که نسل آینده و سرمایه انقلاب هستید می باشد و باید بر همه ما مشخص شود که باید مدافع ارزش های انقلاب باشیم و با الگو گیری از خط مشی امام خمینی(ره) و نیز نهضت عاشورا اهداف انقلاب را برای رسیدن به ظهور امام زمان(عج) پیش ببریم.

سرهنگ ساعی در ادامه اذعان نمود :هدف از این حمله و تروربه‌خاطر شکست‌های منطقه‌ای دشمنان ما صورت گرفت وضربه زدن به اقتدار سیاسی و امنیتی ایران بود واین حادثه مابه‌ازای طرح سیاسی مشترک سعودی‌ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ریاض است.

وی گفت: اگر قرار باشد کسی امنیت ملی ایران را خدشه دار کند سربازان جان برکف امام خامنه ایی درروی این کره خاکی نقطه امنی  برای متجاوزان باقی نخواهند گذاشت

فرمانده  سپاه ناحیه نجف آباد خاطر نشان کرد :امرز بسیار محسوس است  که توطئه های دشمنان ما جاری و آشکار است و اگر ددمنشی  آنها را نبینیم وبا امضاء معاهدهای ننگین زیر باراین خفت وخاری بروم، اشکال از دولت ما است وتا خون در رگ های ما جاری است نمی گذاریم خون شهدای عزیز ما پایمال شود. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار