کد خبر: 856890
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان:
اصفهان صرفاً مجری جشنواره نیست بلکه به‌عنوان یک قطب در تولیدات سینمایی وارد شده است و امید داریم در آینده اصفهان قطب تولید فیلم کودک و نوجوان شود.

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم و کودک نوجوان با اشاره به ظرفیت بالا ومتنوع اصفهان در تولید فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: امید داریم در آینده اصفهان قطب تولید فیلم کودک و نوجوان شود،زیرساخت‌های آن را داریم فراهم می‌کنیم و تاکنون رشد قابل توجهی داشته است و می‌توانیم در آینده به تولید فیلم‌های بلند در اصفهان نیز بپردازیم.

حسینعلی شهیدی گفت: اصفهان صرفاً مجری جشنواره نیست بلکه به‌عنوان یک قطب  بزرگ در تولیدات سینمایی وارد شده و امید داریم در آینده اصفهان قطب تولید فیلم کودک و نوجوان شود.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که در سال‌های گذشته در این جشنواره تولیدات هنرمندان اصفهانی نیز بود، اما امسال 40 فیلم کوتاه داستانی است که توسط هنرمندان اصفهانی در حوزه کودک در حال آماده شدن است.

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم و کودک نوجوان گفت: این فیلم‌ها یا برای جشنواره سال آینده آماده می‌شوند و یا جشنواره خاصی را برای فیلم‌های اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه پس از جشنواره فیلم‌ها به اکران عمومی می‌رسند یا نه تصریح کرد: اکران فیلم مربوط به جشنواره نیست و سازمان سینمایی با موافقت تهیه‌کننده و بنیاد سینمای فارابی که تصمیم می‌گیرند فیلم‌ها اکران شود.

شهیدی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان دایر است و در طول سال به کار خودش ادامه می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر