کد خبر: 856850
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
توسط شهرداری منطقه ۷ اجرا شد؛
شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اهمیت توجه به مراکز فرهنگی و قرآنی اظهار داشت: در کنار تمامی فعالیت های عمرانی توجه به مقوله فرهنگی و مرتفع کردن مشکلات و کاستی های موجود در این مراکز از جمله اولویت های کاری این شهرداری است.
فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مراکز فرهنگی و آموزشی این شهرداری به دلیل عدم توجه در سال های اخیر با مشکلات مختلفی مواجه بودند که در این راستا تلاش داریم ضمن بهسازی و زیباسازی ساختمان های این مراکز در جهت تقویت کیفی فعالیت های آنها نیز گام برداریم .

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های بوستان قرآن اظهار داشت: بوستان قرآن اولین بوستان قرآنی موجود در شمالغرب کشور است که می توان به نحو مناسب در جهت توسعه فرهنگ و آموزه های قرآنی بهره برد  و در این راستا سعی داریم با ساماندهی و رفع مشکلات موجود در جهت تقویت و ارتقاء فعالیت های آن گام برداریم.

وی افزود: تلاش در جهت رونق بخشیدن به مراکز فرهنگی –آموزشی منطقه از جمله اولویت های این شهرداری است که در این خصوص تلاش خواهیم داشت ارتباط مناسب و موثر با مدارس ، مساجد و سایر مراکز فرهنگی منطقه داشته باشیم.

گفتنی است عملیات دیوار نویسی محوطه خارجی این بوستان به همت واحد زیباسازی منطقه شروع شده که در این پروژه با استفاده از آیات قرآنی و مفاهیم مربوطه نسبت به نقاشی و دیوار نویسی اقدام می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر