کد خبر: 856848
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
شرکت اب وفاضلاب گلستان
خسروی معاون بهره برداری شرکت اب وفاضلاب گلستان از اجرای عملیات لایروبی ولجن برداری خط انتقال فاضلاب در محورهای غربی وشرقی گرگان خبر داد

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان اظهار داشت: با هدف پاکسازی خط انتقال محورهای غربی و شرقی شهرکمربندی گرگان و به منظور کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، 5 کیلومتر از خط انتقال مسیر کمربندی گرگان  در حال انجام لایروبی و شست‌وشو می باشد.

مهیار خسروی اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان ، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شستشو ولایروبی خط انتقال مذکور در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این عملیات که توسط دفتر بهره برداری فاضلاب شهری در حال انجام است که 30 عدد منهول فاضلاب نیز به صورت دستی و با استفاده از واترجت طی ماه جاری شستشو و لایروبی خواهد شد.

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه در طول این مدت عملیات همسطح سازی 20 منهول در خط انتقال و  همچنین  طی سال 95 حدود 300 دریچه منهول در سطح شهر گرگان همسطح سازی گردیده است افزود: شست‌وشو و لایروبی شبکه فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری بوده و از اهم وظایف حوزه بهره‌برداری از شبکه فاضلاب می باشد و در سال 95 نیز 170 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر گرگان شستشو و لایروبی شده است.

 خسروی با اشاره به اینکه عملیات لایروبی خطوط انتقال فاضلاب در محور های غربی و شرقی کمربندی شهر گرگان طی ماه جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد:  شست‌وشو و لایروبی این مناطق که از مهمترین مناطق شهرستان گرگان به شمار می‌روند،امیدواریم رضایتمندی ساکنان و همشهریان را در پی داشته باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر