کد خبر: 856834
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
سرپرست شرکت بتن و ماشین قدس رضوی:
سرپرست شرکت بتن و ماشین قدس رضوی از آغاز احداث پروژه مسکن زوج‌های جوان توسط این شرکت خبر داد.

مهندس عباس شیرمحمدی بیان کرد: کارفرمای این پروژه، معاونت عمران و موقوفات آستان قدس رضوی است که اجرای کامل عملیات ساختمانی شامل ابنیه، تاسیسات برقی و مکانیکی را شرکت بتن و ماشین قدس رضوی به عنوان پیمان‌کار بر عهده دارد.

وی ادامه داد: قرارداد پروژه احداث مسکن جوان از اردیبهشت ماه سال 96 به شرکت ابلاغ شده و مدت پیمان آن نیز حدود 24 ماه است.

شیرمحمدی، مبلغ اولیه پیمان این قرارداد را حدود 228 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمامی عملیات اجرایی احداث این پروژه شامل خاک‌برداری و گودبرداری، آرماتوربندی کف و اجرای فونداسیون، اجرای اسکلت و سفت‌کاری، اجرای تاسیسات آب، برق و گاز و همچنین نازک‌کاری و اجرای عملیات زیباسازی و فضای داخلی ساختمان توسط شرکت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: زیربنای ساختمان مذکور در حدود 23 هزار متر مربع بوده و قرار است 12 بلوک 4 طبقه و 5 طبقه احداث شود.

شیرمحمدی با اشاره به تاکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر افزایش تعامل میان شرکت‌های تابعه گفت: بر اساس استراتژی مدون و اهداف تعریف شده برای تمامی موسسات و شرکت‌های وابسته به آستان قدس رضوی، افزایش تعامل کاری میان بخش‌های مذکور، همواره جزء برنامه‌های اصلی بوده و به طور قطع از تولیدات سایر شرکت‌های آستان قدس نظیر هبلکس، سنگ و... استفاده خواهد شد.

سرپرست شرکت بتن و ماشین قدس رضوی ادامه داد: با توجه به ابلاغ قرارداد این پروژه از سوی معاونت فنی و عمران موقوفه آستان قدس رضوی به این شرکت، از تمام ظرفیت کاری شرکت برای افزایش سرعت عمل و کیفیت در کار استفاده خواهیم کرد و قسمت عمده توان ماشین‌آلات شرکت و مجتمع تولید اعم از بتن، مصالح، قطعات بتنی و همچنین بخش فنی و مهندسی و اجرایی شرکت در خدمت پروژه قرار خواهد گرفت.

شیرمحمدی با بیان این که پیش‌بینی می‌شود، نزدیک به 7 هزار متر مکعب بتن در عیارهای مختلف تولید و در ساخت این بنا استفاده شود، افزود: در ساخت این پروژه حدود 1500 تن آرماتور و میلگرد نیاز است و همچنین نزدیک به 18 هزار متر مربع قالب‌بندی انجام خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار