کد خبر: 856823
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
با تأييد تلويحي فشارها در چينش كابينه دوازدهم
سخنگوي دولت با بيان اينكه رئيس‌جمهوري به طور قطع از تجربه چهارسال گذشته در تشكيل دولت آينده استفاده خواهد كرد، گفت: دولت دوازدهم كارآمدتر، با نشاط‌تر و هماهنگ‌تر خواهد بود.
به گزارش ايرنا، محمد باقر نوبخت روز گذشته در نشست خبري با خبرنگاران در پاسخ به اينكه گفته مي‌شود رئيس‌جمهوري در جمع استانداران نسبت به عملكرد برخي وزرا دلخوري داشت و احتمال تغيير 50 درصدي كابينه وجود دارد، اظهاركرد: به جاي پرداختن به اين نوع درصدها كه گمانه زني است، آنچه كه قطعي است كابينه دوازدهم كارآمدتر، با نشاط ‌تر و هماهنگ تر خواهند بود. وي افزود: رئيس‌جمهوري قطعاً از تجربه چهارسال گذشته در تشكيل كابينه جديد استفاده خواهد كرد و اسامي‌اي كه نام برده مي‌شود، گمانه‌زني‌ و جزو شايعات و غيرقطعي است.
سخنگوي دولت همچنين در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود برخي نزديكان رئيس‌جمهوري درتركيب دولت دوازدهم فشارهايي به رئيس‌جمهوري وارد مي‌كنند و برخي به دنبال مطالبات اصلاح‌طلبان هستند، گفت: رئيس‌جمهوري فراتر از گمانه‌زني‌ها خود را در برابر ملت مسئول مي‌داند، به‌ويژه رأي اعتماد چشمگير انتخابات 29 ارديبهشت رئيس‌جمهوري را مصمم كرده تا مطالبات مردم را به نحو شايسته پاسخ دهد و اين نيازمند يك تركيب كابينه شايسته است. نوبخت تصريح كرد با شناختي كه از روحيات رئيس‌جمهوري دارم، وي فردي نفوذناپذير است و اين فشارها باعث نمي‌شود كه مطالبات مردم و توجه به بهبود وضعيت مردم ناديده گرفته شود و شخصاً در اين زمينه تصميم‌گيري خواهند كرد. وي ادامه داد: فارغ از فشارها، رئيس‌جمهوري دولت آينده را تشكيل خواهد داد، حال ممكن است تركيب آن با ورود افراد جديد شكل بگيرد، ضمن اينكه برخي از بخش‌هاي دولت سنگين بود و بايد براي آن فكري مي‌شد.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار