کد خبر: 856779
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
پس از شش سال حمايت از گروه‌هاي تروريستي براي براندازي دولت سوريه، وزير امنيت رژيم صهيونيستي اذعان كرد بايد بشار اسد رئيس‌جمهور اين كشور ساقط شود اما ما قادر به انجام اين كار نيستيم.
آويگدور ليبرمن، وزير امنيت اسرائيل روز سه شنبه در گفت‌وگو با شبكه دوم تلويزيون اسرائيل در پاسخ به سؤالي درباره امكان پايان يافتن جنگ در سوريه به همراه ماندن اسد در منصبش گفت: «امكان ندارد بشار اسد در منصبش بماند، همه چيز دست ما نيست، ما قدرت بزرگ نيستيم و براي ما ممنوع است كه به جنون خودبزرگ‌بيني مبتلا شويم.» وي افزود: «اين ما نيستيم كه بايد همه اشتباهات جهان را اصلاح كنيم.» ليبرمن گفت: «تهديدي كه ما به عنوان ارتش و من به عنوان وزير امنيت با آن روبه‌رو هستيم جلوگيري از بروز جنگ آينده است، اين امر از طريق بازدارندگي و وادار كردن طرف مقابل به آن است كه جديت ما را درك كند، ممكن است.» اعتراف صهيونيست‌ها به شكست در سوريه درحالي است كه اين رژيم در شش سال گذشته در كنار غرب و سعودي‌ها با حمايت از گروه‌هاي تكفيري تلاش كرد تا دولت سوريه را سرنگون كند اما نيروهاي مقاومت نقشه‌هاي آنها را ناكام گذاشتند و در ماه‌هاي اخير ضربات سختي را بر پيكر گروه‌هاي تروريستي وارد كردند.
 
از سوي ديگر، ميخائيل بوگدانف، معاون وزير خارجه روسيه اعلام كرد كه نشست آستانه با هدف بررسي تحولات سوريه به بعد از ماه رمضان موكول شد. بوگدانف ديروز به خبرگزاري اسپوتنيك گفت: «اين موضوع در دست بررسي قرار دارد و همكاران ما كه در وهله نخست ايراني‌ها و تركيه‌اي‌ها هستند تمايل دارند كه اين مذاكرات بلافاصله پس از ماه رمضان برگزار شود.» همچنين ارتش سوريه در ادامه عمليات خود در استان حمص موفق شد 100 كيلومتر مربع را از تروريست‌هاي داعش پس بگيرد. درجريان عمليات ارتش سوريه شمار زيادي از عناصر داعش نيز كشته يا زخمي شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار