کد خبر: 856636
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
همزمان با روز جهانی صنایع دستی:
همزمان با روز جهانی صنایع دستی و در مراسمی با حضور استاندار اردبیل و مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ، به چهار فروشگاه صنایع دستی در اردبیل نشان اعتماد اعطاء شد که این فروشگاه‌ها در رشته‌های ملیله نقره ، چرم و تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علیرضا دباغ عبداللهی در روز جهانی صنایع دستی و مراسم اعطای نشان گواهی اعتماد اظهار داشت: هدف از اعطای نشان گواهی اعتماد ارتقاء جایگاه و ایجاد بسترهای لازم در جهت توسعه و تقویت سیستم عرضه و فروش محصولات صنایع دستی است.

وی بیان کرد: برای اعطای نشان گواهی اعتماد فروشگاههای معتبر صنایع دستی بر مبنای شاخص‌های کیفی شناسایی شده و بر روند فعالیتهای عملکردشان مانند کیفیت و قیمت کنترل و نظارت به عمل می‌آید.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اردبیل افزود: از دلایل و اهداف اعطای نشان اعتماد فراهم نمودن زمینه جلب اعتماد مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان کالاهای صنایع دستی است.

دباغ عبداللهی تشریح کرد: لیست فروشگاه‌های دارای نشان اعتماد علاوه بر اطلاع رسانی از طریق سایت اداره کل به ارگانهای دولتی ، بانکها و شبکه سرویس دهندگان به تورهای مسافرتی معرفی خواهند شد.

وی گفت: اعطای نشان اعتماد در ممانعت از آسیب وارده به بخش گردشگری از طریق فروش کالاهای صنایع دستی نامرغوب و غیر ایرانی به گردشگران خارجی و داخلی را بسیار موثر دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر