کد خبر: 856634
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد:
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک در سال گذشته 188 هزار میلیارد ریال تسهیلات به اقشار مختلف کشور پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،  سیدضیاء ایمانی در جریان سفر خود به استان اردبیل و بازدید از شعب و پروژه در حال احداث ساختمان مدیریت شعب این بانک اظهار داشت: تحقق بودجه ابلاغی سال 96 استان در راستای جذب منابع و توزیع مصارف و وصول مطالبات رو به رشد ارزیابی کرد و تلاش برای تحقق صد در صدی برنامه‌های ابلاغی را از از استان خواستار شد.

وی تصریح کرد: از اصلی‌ترین اهداف بنگاه‌های اقتصادی همچون بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری جذب منابع ، توزیع مصارف مناسب و به موقع و پیگیری وصول مطالبات ارتقاء بهره وری و سودآوری می‌باشد که در کنار ایفای مسئولیت‌های اجتماعی از شاخصه‌های مهم این بانک محسوب می‌شود.

 مدیرعامل بانک مهر اقتصاد افزود: این بانک نیز  با تمام توان تلاش نموده تا سود پیش بینی شده را با رعایت موازین شرع مقدس و در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های بانک مرکزی، محقق نماید تا برای سهامداران، سپرده گذاران و سایر ذینفعان ارزش افزوده بیشتری حاصل شود.

ایمانی به وجود نیروهای متعهد و کارآمد در بانک اشاره کرد و گفت: نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف بانک یک نقش بی بدیل و کلیدی است و سرمایه گذاری در این حوزه گره گشای بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های بانک‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به سال گذشته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بانک مهر اقتصاد با تمامی امکانات و استفاده از کارکنان جوان، متعهد و متخصص خود در بیش از 730 شعبه سراسر کشور با ارائه تسهیلات خرد، متوسط و کلان نقش مهمی را در ایجاد اشتغال پایدار، رفع نیازهای ضروری مشتریان و تثبیت مشاغل به ویژه کارگران زحمت‌کش در صنایع مهم اعم از صنعت و معدن، کشاورزی، ساختمان و مسکن و امور بازرگانی نقش بسیار مهمی دارد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد یادآور شد: در تمامی بخش‌های فوق مبلغ 188 هزار میلیارد ریال به تعداد 563 هزار و 113 فقره وام و تسهیلات پرداخت شده که از مبلغ مورد اشاره 5 هزار و 50 میلیارد ریال به تعداد 32 هزار و 954 فقره تسهیلات در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی با شرایط ویژه در عرصه‌های بومی اقتصاد مقاومتی ، مانند پرورش ماهی، تولید قارچ خوراکی، پرورش بوقلمون، شتر مرغ، اصلاح و احیاء باغات، کاشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی ارائه شده است.

ایمانی تشریح کرد: بانک مهر اقتصاد در سال 1396 فرمایشات مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" را همچون سالهای گذشته سرلوحه کار خود قرار داده و از روزهای ابتدایی سال اقدام به اعطای تسهیلات نموده و موفق شده است تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری مبلغ 17 هزار و 946 میلیارد ریال و به تعداد 39 هزار 352 فقره تسهیلات پرداخت نماید.

 وی همچنین ضرورت وصول مطالبات را از اهداف تحقق برنامه های بانک مهر اقتصاد در مسیر توانمند سازی این مجموعه ارزشی دانست و گفت: تلاش جدی بر این است تا شعب بانک مهر اقتصاد با ارتباط و تعامل و مذاکره با مشتریان در زمینه وصول مطالبات معوق با رعایت اصل مشتری‌مداری ، موجبات تسریع در وصول مطالبات خود را فراهم نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر