کد خبر: 856630
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: تولید آسفالت در اردبیل۴۰ درصد افزایش داشته و برای بهسازی معابر شهری اردبیل ۵۵ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در بازدید از روند آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های اردبیل اظهار داشت: با توجه به بالا بودن حجم تردد در برخی معابر و خیابان های اردبیل عملیات آسفالت ریزی شبانه معابر شلوغ و پرتردد با فعالیت اکیپ این طرح متشکل از 125 نفر در اردبیل آغاز شد.

وی با بیان اینکه اغلب آسفالت ریزی شبانه در هسته مرکزی شهر به دلیل جلوگیری از مشکلات ترافیکی و تردد همشهریان انجام می شود، گفت: نخستین عملیات آسفالت ریزی شبانه برای اصلاح و بهسازی یکی از اصلی ترین معابر سطح شهر اردبیل انجام شد که این اقدام در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرسازی و آسفالت‌ریزی میدان ورزش تا ابتدای خیابان معادی و میدان ورزش تا چهار راه امام(ره) امری مشکل و غیرممکن بود آسفالت ریزی این مسیرها نیز به صورت شبانه آغاز شده که پیش بینی می کنیم با این اقدام شاهد کمترین میزان مشکلات ترددی در سطح شهر و این مناطق باشیم.

شهردار اردبیل از افزایش 40 درصدی تولید آسفالت در اردبیل خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 42 هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و پخش شده که این میزان تولید در چهار سال گذشته بی سابقه بوده و نشان از عزم جدی شهرداری برای بهسازی و آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری است.

وی بهسازی آسفالت خیابان‌ها و معابر را از اولویت‌های مهم شهرداری در سال 96 دانست و بیان کرد: از مهمترین دلایل تخریب و فرسایش زودهنگام آسفالت شهری، زیرسازی غیراصولی آن بوده که برای رفع این مشکل مسائل فنی توسط کارشناسان امر به دقت رصد و پیگیری می‌شود.

لطف‌اللهیان با اشاره به اختصاص بیش از 33 میلیارد ریال از بودجه عمرانی سال 96 شهرداری اردبیل برای روکش آسفالت معابر شهری اظهار کرد: 22 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها و معابر در نظر گرفته شده که امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر