کد خبر: 856609
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه گفت: طبق اطلاعات دقیقی که داریم، عربستان علاوه بر حمایت از تروریست‌ها، انجام عملیات در ایران را از آنها مطالبه کرده است.

جوان آنلاين: سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص حامیان تروریست‌ها در منطقه اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از اینها حمایت کرده‌اند و ما اطلاعات دقیق داریم که متأسفانه عربستان نیز ضمن حمایت از تروریست‌ها، انجام عملیات در ایران را از آنها مطالبه کرده‌است. 

به گزارش فارس، طی روزهای اخیر تروریست‌های وابسته به داعش دست به دو اقدام تروریستی در تهران در حرم امام خمینی(ره) و در مجلس شورای اسلامی زدند که طی آن، 17 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و بیش از 50 نفر نیز مجروح شدند. 

طی این عملیات پنج تروریست وابسته به گروهک تکفیری داعش نیز به هلاکت رسیدند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
1
فرمانده کل سپاه پاسداران "باتشکر از زحمات شما "درحفظ امنیت کشور"عربستان پادوی امریکاست و جرئت چنین کاری نداشت"اگر امریکا در پشت قضیه نمی بود" کما به اینکه داعش از تروریست ها بابت حملات در ایران "فیلیپین"وشرق لیبی تشکر کرده ست"در واقع شاید داعش می خواهد بگوید" سفارش حمله تروریستی خواست امریکا در این کشورها بوده" وپادوئی انرا عربستان انجام داده ست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
سلام خسته نباشید قهرمان بی ادعا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار