کد خبر: 856596
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز خبر داد:
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز از برگزاری مراسم شب های قدر در جوار گلزار شهدای وادی رحمت تبریز خبر داد.
احد فلاحی با اعلام این خبر گفت : شب قدر فرصتی است زرین و طلایی برای شستشوی آینه دل، این شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدی‌ها، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین و صله رحم را جایگزین قطع رحم نماییم .

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با تاکید بر جایگاه ویژه شب قدر اظهار داشت : در آیین اسلام، این شب با ارزش‌ترین و برترین شب در طول سال بوده و اهمیت این شب تا حدی است که نه تنها آیات مختلفی از قرآن کریم در مورد خصوصیات این شب نازل شده، بلکه سوره‌ای مستقل نیز به این نام و در خصوص شب قدر در قرآن کریم وجود دارد .

فلاحی با توجه به در پیش بودن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمومنین در ادامه از ویژه برنامه های تدارک دیده شده ویژه این شب ها خبر داد و گفت :

مراسم شب های خدایی در محضر شهیدان امسال با تمام توان و امکانات موجود سازمان در جهت رفاه هرچه بیشتر و بهره مندی از فضای معنوی ، همچنین آماده سازی و فضا سازی محیط برگزار خواهد شد .

به همین مناسبت حسینیه اعظم شهدا در دو طبقه مجزا برای برادران و خواهران آماده شده همچنین از فضای مسقف گلزار شهدا و حرم مطهر شهدای گمنام نیز در این راستا استفاده خواهد شد.

گفتنی است مراسم لیالی پرفیض قدر با حضور هیئت حسینی شهدای گمنام برگزار خواهد شد و همچنین طبق هماهنگی  انجام شده  با شرکت واحد اتوبوسرانی، جهت رفاه حال همشهریان اتوبوس های واحد نسبت به ارائه خدمت برای بازگشت زائرین اقدام خواهند نمود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر