کد خبر: 856585
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
دولت دقت بيشتري در انتخاب وزرا و مديران ارشد و مديران منطقه‌اي داشته باشد و افرادي دلسوز، باانگيزه، انقلابي، جهادي، بي‌حاشيه و متخصص انتخاب شوند.
به گزارش تسنيم، عبدالله رضيان، نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي ديروز در نطق ميان دستور در صحن علني پارلمان، با اشاره به حادثه تروريستي تهران، اظهار داشت: حمله تروريستي به حرم امام راحل و مجلس شوراي اسلامي نشان‌دهنده عمق دشمني دشمنان با انقلاب و مردم ايران بود.  وي با اشاره به موضع‌گيري مقامات امريكا درباره حادثه تروريستي تهران افزود: اظهارنظر سخيف رئيس‌جمهور امريكا و مقامات عربستان و برخي از جيره‌خواران آنها نشان داد كه داعش عروسك دست آنهاست و اين عناصر فاسد و جاهل با هدايت آنها دشمن جان همه ملت ايران هستند.
 
نماينده مردم قائمشهر در مجلس ادامه داد: حمله تروريست‌ها نشان داد كه براي آنها تفاوتي نمي‌كند كه شما از چه جناح و صنفي هستيد، اما متأسفانه گاهي رفتارهاي خودخواهانه جناح‌ها در كشور موجب صدمه به ملت خواهد شد و نگاه خدايي و پرهيز از دامن زدن به تفرقه و قطب‌بندي به عنوان اساسي‌ترين نياز امروز جامعه ايراني است. رضيان تصريح كرد: اين حادثه تروريستي تلنگري به همه بود تا هوشياري تمام را در زمينه امنيتي، سياسي و عقيدتي در كشور حول محور مقام معظم رهبري ايجاد نماييم و از تضعيف يكديگر بپرهيزيم. وي با بيان اينكه دولت آقاي روحاني براي چهار سال ديگر تداوم پيدا كرده، گفت: در چهار سال گذشته آسيب‌هاي جدي در بدنه دولت و مديريت اقتصادي و مديريت‌هاي منطقه‌اي وجود داشته كه يقيناً نگاه مجلس و مردم آن است كه دولت دقت بيشتري در انتخاب وزرا و مديران ارشد و مديران منطقه‌اي داشته باشد و افرادي دلسوز، با انگيزه، انقلابي، جهادي، بي‌حاشيه و متخصص انتخاب شوند.
 
نماينده مردم قائمشهر در مجلس با بيان اينكه مجلس به عنوان چشم بصير ملت وظيفه نظارت بر دولت را بر عهده دارد، گفت: متأسفانه در يك سال سپري شده از مجلس دهم بسياري از دستگاه‌هاي اجرايي سعي در بازي با مجلس و نمايندگان مجلس را داشته‌اند و جديت مجلس و هيئت‌رئيسه و كميسيون‌ها براي ايفاي رسالت نمايندگي و دوري از مماشات و حفظ كرامت و جايگاه مجلس امري مهم و قابل تأمل است و از طرف ديگر دولتي‌ها موقعيت قانوني خود را در مقابل مجلس درك كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار