کد خبر: 856468
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
مدیر کل پست لرستان از اجرای طرح «سیماک» از سوی این شرکت در استان خبر داد.
حاتم سلیمانی اجرای پروژه های «سیماک» و «جی نف» را از پروژه های اولویت دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بانک اطلاعات کد پستی ۱۰ رقمی یکی از بانک های اطلاعاتی مهم در راستای دولت الکترونیک است و براساس پروژه «جی نف» تمامی بانک های اطلاعاتی دستگاههایی که خدماتشان مکان محور است بر اساس کد پستی ۱۰ رقمی بهنگام سازی خواهند شد.

وی افزود: سپس تمامی آدرس ها ژئوکد خواهند شد و در فواصل بعدی بر روی نقشه GIS انطباق پیدا خواهند کرد و تمامی دستگاههای اجرایی با اتصال به شبکه فناوری اطلاعات آدرس به روز و ژئوکد شده تمامی اماکن را می توانند دریافت کنند.

مدیر کل پست لرستان در مورد پروژه «سیماک» به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: درحال حاضر تمامی دستگاههایی که با املاک سر و کار دارند هر کدام دارای پرونده فیزیکی خاصی هستند و درصورتی که این برنامه راه اندازی شود تمامی دستگاههای مکان محور می توانند با ارتباط با آن از مزایای آن بهره مند شوند و استعلامات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

سلیمانی تسهیل در فرایند پاسخگویی به استعلامات میان دستگاهی را از مزایای این برنامه عنوان کرد و گفت: ۲۸ دستگاه اجرایی و ۳ دستگاه نظارتی مستقیما با این پروژه سر و کار دارند و به راحتی می توان نتیجه گرفت که یک استعلام در چه مرحله کاری است

.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار