کد خبر: 856460
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
پروژه گازرسانی به 9 روستاي اردبيل د رمراسمي با حضور فرماندار ، نمایندگان مجلس ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل ، امام جماعت روستای شریف بیگلو و جمعی از مسئولین و اهالی روستاهای محمد جانلو ، کفتاره ، نقدی کندی ، شریف بیگلو ، گل تپه ، چاغونگونش ، خواجه بلاغ ، ایمیر ، آق قلعه و محور صنعتی روستاهای مسیر شریف بیگلو از توابع بخش مرکزی شهرستان اردبیل کلنگ زني شد.

در اين مراسم مديرعامل شركت گاز استان اردبيل در تشريح جزئيات عمليات گازرسانی به اين تعداد روستاها و محور صنعتی اظهار داشت: جهت اتمام عمليات گازرسانی به اين پروژه اعتباری بالغ بر 50 ميليارد ريال پیش بینی شده است.

فیروز خدایی گفت: برای اتمام اين تعداد پروژه در مجموع 63 كيلومتر شبكه گذاری اجرا خواھد شد و در مجموع 350 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

وي افزود: افتخار دولت تدبیر و امید این است که طی چهار سال گذشته در استان اردبیل به اندازه کل سالهای قبل گازرسانی انجام شده است.

خدایی با اشاره به پروژه گازرسانی به 9 روستا در استان گفت:امیدوارم این پروژه در کمتر از مدت پیش بینی شدہ به اتمام برسد و تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان تا پایان سال جاری از این نعمت الهی گاز طبیعی بهره مند شوند .

فرماندار شهرستان اردبیل نیز با حضور خود در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات گازرسانی به 9 روستای دیگر استان اردبیل گفت : دولت تدبیر و امید در بحث محرومیت زدایی روستایی برنامه های خوبی را پیش بینی نموده و هدف دولت تصویب قوانینی است که در حوزه های مختلف از مشکلات مردم بکاهد و تحقق این هدف تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد بود.

زنجانی افزود : امیدوارم این پروژه طبق برنامه زمانبندی به مرحله اجرا درآید تا مردم این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار شوند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار