کد خبر: 856393
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
استاندار اردبیل گفت: برای ایجاد زمین فوتبال با چمن طبیعی استاندارد در اردبیل ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در نشست با اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: برای ایجاد زمین فوتبال با چمن طبیعی استاندارد 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص خواهد یافت که این چمن طبیعی استاندارد در ورزشگاه تختی اردبیل ایجاد می‌شود.

وی افزود: این اقدام در این راستا بوده تا بتوانیم در فوتبال هم به مانند رشته‌های دیگر ورزشی میزبان مسابقات مختلف باشیم چرا که ورزش فوتبال علاقمندان و طرفداران زیادی داشته و میزبانی از مسابقات مختلف فوتبال توسط استان می تواند زمینه‌ساز توسعه در منطقه شود.

خدابخش با بیان اینکه براساس گفته دادستان اردبیل در زمان برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا جرائم و درگیری‌ها در اردبیل کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: این گفته توسط یکی از پژوهشگران مورد پژوهش قرار گرفته و صحت آن به صورت علمی تایید شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقات و میزبانی از آن سبب می‌شود که گردشگران داخلی و خارجی به استان بیایند و این فرصت مناسبی برای معرفی استان اردبیل و ظرفیت‌های گردشگری آن است.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های استان به طرق مختلف و به صورت ملی و بین‌المللی معرفی شود، اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره‌های مختلف معرفی استان است و انتظار داریم مسئولان مربوطه این معرفی‌ها را به زبا های بین‌المللی در سایت‌های مختلف منتشر کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر