کد خبر: 856389
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۳۵۳ خانوار عشایری در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

رضا محسنی در جلسه شورای عشایر استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون 12 هزار و 353 خانوار عشایری در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و از خدمات این بیمه بهره‌مند می‌شوند.

وی از بیمه 625 هزار و 717 راس دام عشایر استان خبر داد و گفت: از سال 92 تا 95 در کنار سایر خدماتی که به عشایر استان ارائه می‌شود تسهیلاتی در بخش کشاورزی نیز به این قشر در استان ارائه شده به طوری که تسهیلات خشکسالی در اختیار 640 نفر از عشایر استان قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: در همین مدت 201 هزار و 96 مترمکعب آبرسانی در این مناطق انجام شده و سه هزار و 411 کیلومتر راه عشایری احداث، بازگشایی و نگه‌داری شده تا برای تردد عشایر استان آماده و مهیا شود و در این زمینه مشکلی برای عشایر به ویژه در فصل کوچ پیش نیاید.

محسنی با اشاره به 14 مورد برف‌روبی و بازگشایی نقاط بهمن‌گیر مناطق عشایری استان تصریح کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این مدت سه سال به عشایر استان توزیع 20 تن کالای اساسی، توزیع 39 هزار و 772 تن کپسول گاز و تولید بلوک‌های سیمانی برای این قشر بوده است.

وی از توزیع 19 هزار و 27 تن نهاده‌های دامی در بین عشایر استان از سال 92 تا 95 خبر داد و افزود: در همین مدت 12 هزار و 703 تن آرد نیز به عشایر منطقه ارائه شده است که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم خدمات ارائه‌ شده به عشایر استان را توسعه و گسترش داده و هر چه بیشتر این قشر را از رفاه و آسایش برخوردار کنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر