کد خبر: 856328
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تا پایان ماه رمضان سال جاری در اجرای طرح مفتاح، با حضور خیران و مسئولان، از دوهزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در استان مرکزی بازدید می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تا پایان ماه رمضان سال جاری در اجرای طرح مفتاح، با حضور خیران و مسئولان، از دوهزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در استان مرکزی بازدید می شود.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه طرح مفتاح الجنت از طرح های خداپسندانه کمیته امداد است، اظهار داشت: این طرح با هدف دیدار مسئولان با خانواده های تحت حمایت، آشنایی و کمک به رفع مشکلات آنها انجام می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی از دو هزار خانواده تحت حمایت بازدید خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه رمضان افزود: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای توانمندی خانواده های تحت حمایت نمایش داده شده و مردم می توانند با خرید از این نمایشگاه علاوه بر دریافت محصول با کیفیت در کمک به این خانواده ها سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ثبت نام از حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین را از برنامه های این نمایشگاه عنوان و بیان کرد: طرح اکرام ایتام برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و از موفق ترین طرح های کمیته امداد است که در آن حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند.

موسی نژاد اضافه کرد: طرح محسنین نیز مرتبط با کودکان نیازمندی است که با وجود داشتن پدر در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوان هستند و رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده های نیازمند است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه بر اساس قانون دبیر خانه زکات در کمیته امداد بوده و مسئول اجرایی زکات در کشور کمیته امداد است، گفت: دریافت زکات فطریه به عنوان یک تکلیف شرعی بر عهده کمیته امداد است و با همکاری و هم افزایی مردم و خیران در روز عید سعید فطر این میزان زکات جمع آوری و به منظور رفع نیاز محرومان در اسرع وقت به آنها پرداخت می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر