کد خبر: 856327
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی خبر داد
مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: میدان میوه و تره بار اراک فاقد سیستم مدیریتی و هیات امنا برای ساماندهی آن است و همین مساله موجب بروز مشکلات فراوان شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: میدان میوه و تره بار اراک فاقد سیستم مدیریتی و هیات امنا برای ساماندهی آن است و همین مساله موجب بروز مشکلات فراوان شده است.

محمود نعمتی در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار اراک و جلسه بررسی مشکلات میادین میوه و تره بار این شهر اظهار داشت: مشکل میدان میوه و تره بار اراک به این مساله برمی گردد که مالکیت آن متعلق به تعاون روستایی بوده، اما مدیریت اجرایی آن دچار مشکل است.

مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی افزود: این میدان از نظر خدماتی که باید به میدان دارها و کامیون دارها ارائه دهد از جمله رستوران، نمازخانه و سرویس بهداشتی و همچنین جمع آوری زباله ها مشکل دارد و هنوز مشخص نیست کدام دستگاه متولی انجام این خدمات است.

نعمتی بیان کرد: کسبه این میدان معتقدند که ساماندهی این میدان تره بار بر عهده اتحادیه تعاون روستایی است و اتحادیه تعاون روستایی آن را از جمله وظایف شهرداری می داند.

وی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر شهرداری نیز چون این میدان در محدوده شهر قرار ندارد، در رابطه با ساماندهی آن مسئولیتی را برعهده نمی گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: در همین رابطه مقرر شد رایزنی هایی به منظور حل مشکلات موجود انجام شود و در این رابطه میان تعاون روستایی، شهرداری و اتحادیه صنف میوه و تره بار تعاملی در راستای تعریف یک نظام مدیریت اجرایی برای ساماندهی میدان میوه و تره بار اراک صورت پذیرد.

نعمتی ادامه داد: در حقیقت با تعریف این سیستم اجرایی و از طریق تامین درآمد برای آن، می تواند خدمات مورد نیاز را در میدان میوه و تره بار اراک ارائه دهد و زیرساخت ها را ساماندهی کند.

مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی اضافه کرد: مقرر شده هیات امنایی برای تحقق این مساله تشکیل شده و یک مدیریت اجرایی مسئولیت این میدان میوه و تره بار را برعهده بگیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی افزود: این اقدام نیازمند یک سازماندهی مناسب توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ها است و قبلا هم اقداماتی در این راستا صورت گرفته اما در نهایت آنچه که مدنظر بود محقق نشد و نیازمند بازنگری است تا هدف نهایی که کاهش قیمت است، عملی شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر