کد خبر: 856279
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
مدیر شرکت پخش فرآورده ای نفتی منطقه ارومیه :
مدیر شرکت پخش فرآورده ای نفتی منطقه ارومیه گفت: سهمیه سوخت یکساله خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد با اولویت ارسال می شود

 احمد مجرد در مراسم ضیافت افطاری ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شدگفت: ضیافت افطاری بالغ بر 500 نفر از ایتام از محل جمع آوری نذورات و مشارکت کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، برخی از مالکین جایگاهها و شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی برگزار شد و در این خصوص از منابع مالی دولتی استفاده نشده است.

وی ضمن اشاره به نیت خیرخواهی کارکنان افزود: بالغ بر 260 نفر از 500 نفر ایتام حامی و تحت پوشش مستقیم کارکنان نفت و جایگاهها می باشد.

این مسئول از ارسال سهمیه سوخت یکساله خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با اولویت ویژه خبرداد و گفت: با معرفی تجمعی خانوارهای شهری و روستایی تحت پوشش کمیته امداد، نواحی تابعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه در سریعترین زمان ممکن کل سهمیه اختصاصی یکساله را به درب منازل خانوارها ارسال می کنند.

مجرد ضمن اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که میفرمایند:  هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه هر تار مويى كه بر آن دست كشيده است ثوابى برايش بنويسد گفت: از اهداف مهم این ضیافت الهی ترویج سنت حسنه ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان،ترویج فریضه امربه معروف در جامعه، ترویج سنت حسنه کمک به نیازمندان واقعی در جامعه برشمرد.

وی ضمن قدردانی از همه نیکوکاران این سنت حسنه اعم از کارکنان، مالکین جایگاهها و شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی از سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکارانشان به جهت همکاری مطلوب در برگزاری ضیافت افطاری قدردانی کرد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر