کد خبر: 856068
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
در استان چهارمحال و بختیاری
یک باب فضای آموزشی در روستای حاجی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ با مشارکت بنیاد وفاق سبز علوی احداث می گردد .

کلنگ زنی احداث این فضای آموزشی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس ،نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد،رئیس آموزش وپرورش و فرماندار شهرستان کوهرنگ ، رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان و مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد .

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا نکونام نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد گفت:احداث فضاهای آموزشی در این شهرستان محروم توسط خیرین مدرسه ساز کار بسیار ارزشمندوباقیات الصالحاتی است که معامله با خداست.

در این مراسم مدیرکل نوسازی مدارس استان از اقدامات خیرین مدرسه ساز جهت ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان تقدیر و تشکر نمود و گفت این خیرین نیک اندیش به این باور رسیده اند که آموزش زیربنای تمام تحولات اجتماعی است و براین اساس کار خیر آنها مرز و بوم نمی شناسد .

در ادامه مراسم مهندس زمان پور فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت وگفت: انسان هر آنچه با دست خود ببخشد بسیار ارزشمنداست وآیات قرآن این را تصریح میکند.

این فضای آموزشی دارای 2کلاس درس و زیربناء 200 مترمربع و با اعتبار دومیلیارد وپانصد میلیون  ريال احداث می گردد که مبلغ یک میلیارد ودویست وپنجاه میلیون ريال آن توسط خیر و مابقی از محل اعتبارات دولتی است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر