کد خبر: 856062
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
حضرت امام ساده‌زيست بود و مسئولان نيز بايد ساده زيست باشند، امام ضد اشراف و ضد تجملات بود و مسئولان نيز بايد اهل تجملات نباشند و خودشان اشرافي نباشند.
آيت‌الله جنتي، دبير شوراي نگهبان قانون اساسي در نشست فرماندهان، رؤسا و مديران ناجا افزود: وظيفه همه مردم و مسئولان است كه راه امام را ادامه دهند كه الحمدلله مردم خوب عمل مي‌كنند و مسئولان نيز بايد درك كنند.
وي در ادامه به بحث امنيت اشاره كرد و افزود: امنيت، مسئله بسيار مهمي است و مردم قدردان نيروي انتظامي هستند كه امنيت را برقرار مي‌كنند و اين از بركات جمهوري اسلامي است. وي گفت: در بحث تأمين امنيت نيروي انتظامي با ناامن‌كنندگان برخورد مي‌كند كه عملكرد خوبي دارد و مردم قدردان اين زحمات و خدمات هستند و اين از بركات نظام جمهوري اسلامي است. آيت‌الله جنتي در ادامه به بحث همكاري نيروي انتظامي با شوراي نگهبان در انتخابات‌هاي اخير اشاره كرد و افزود: نيروي انتظامي همكاري خوبي با ما دارد و هر اطلاعاتي كه ما مي‌خواهيم به ما ارائه مي‌دهد. وي گفت: در بحث انتخابات مجلس شوراي اسلامي، ۱۲ هزار نفر ثبت نام كرده بودند كه جاي سؤال دارد چرا اين همه ثبت‌نام مي‌كنند، هرچند كه اكثريت آنها به دليل عدم احراز صلاحيت تأييد نمي‌شوند يعني مشخص نيست كه چكاره است و شناسايي نمي‌شوند. آيت‌الله جنتي در ادامه به انتخابات رياست جمهوري اخير اشاره كرد و افزود: نيروي انتظامي در اين انتخابات نيز همكاري خوبي با ما داشت، به‌ويژه كه از برخي جهات انتخابات سنگيني داشتيم و با گذشته فرق داشت. وي گفت: در واقع اين دوره از انتخابات بي سابقه و كم سابقه بود كه ابتدا از مردم تشكر مي‌كنم كه با صداقت شركت كردند و بيش از ۴۱ ميليون رأي به صندوق‌ها ريخته شد. آيت‌الله جنتي گفت: اين تعداد رأي و حضور در پاي صندوق‌هاي رأي خيلي معني دارد و نشان از اعتماد مردم به نظام است و جواب دندان‌شكن به دشمن است، به‌ويژه كه دشمن سرمايه‌گذاري مي‌كند تا مردم را از نظام جدا كند و مشروعيت نظام را زير سؤال ببرد. وي گفت: اين انتخابات تودهني به دشمن بود كه مردم صف مي‌كشيدند و ساعت‌ها در صف مي‌ايستادند تا رأي دهند و اين خيلي همت مي‌خواهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار