کد خبر: 855997
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبرداد:
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: میانگین سرانه تولید شیر در این استان دو برابر متوسط کشوری است.
 دکتر محمد سعیدی در اولین جلسه کمیته ارتقاء کیفیت بهداشتی شیر خام این استان در سال 96در استانداری سمنان ، اظهار کرد: شیر خام سهم قابل توجهی در تولید فرآورده‌های خام دامی در کشور دارد.
وی ادامه داد: به دلیل شرایط ویژه این ماده غذایی همچون فسادپذیری سریع، نظارت بیشتر بر زنجیره تولید، حمل، فرآوری و عرضه آن را طلب می کند.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه کیفیت بهداشتی شیر خام در استان سمنان در حال ارتقا است افزود: این کمیته  با هدف بررسی وضعیت کیفیت بهداشتی شیر خام در استان و تدوین راهکارهای اجرایی ارتقای کیفیت بهداشتی شیر خام در مراکز تولید ، جمع آوری ، توزیع ، فراوری و عرضه  و تعیین معیارهای بهداشتی شیر خام تشکیل شده است.
سعیدی افزود: این کمیته با توجه به مطالعات انجام شده و راهکارهای اجرایی جهت جلوگیری از ورود شیرهای بی کیفیت و نامطلوب بهداشتی به چرخه مصرف و در نهای ارتقاء کیفیت بهداشتی شیر خام تشکیل  شده است .
همتیان معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان نیز گفت: انتظار می‌رود  با توجه به تأثیرگذاری تولید شیر خام در صنعت فراوری لبنی استان و با حمایت به عمل آمده مسئولین استان و جدیت و پیگیری در اجرایی شدن تصمیمات متخذه، شاهد ارتقای روزافزون کیفیت و کمیت بهداشتی شیر خام در سطح این استان باشیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار