کد خبر: 855912
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی و فعالیت ستاد اربعین حسینی، تلاش می‌کنیم تا دو موکب اربعین حسینی را به همت ساکنان دارالارشاد اردبیل راه‌اندازی و فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اسفندیار هوشیار در اولین نشست فصلی مسؤولان بسیج اقشار با ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان اردبیل اظهار کرد: ما این جلسه را با موضوع بررسی تفاهمنامه فی‌مابین اقشار مختلف و ستاد بازسازی عتبات عالیات، بررسی عملکرد سه ماهه و تعیین راهبرد سالانه و روال کار در سال‌جاری در سطح عمومی برگزار کردیم.

وی به فعالیت ستاد اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با هدف پاسخگویی به استقبال خوب مردم و افزایش مشارکت در کاروان‌های اربعین حسینی، ستاد بازسازی عتبات عالیات مسؤولیت کمیته جذب و مشارکت‌های مردمی را با همراهی مسؤولان استانی انجام می‌دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تصریح کرد: ‌ما در قالب این ستاد نسبت به هماهنگی و تثبیت مکان موکب‌های اردبیل به شکل داخلی و در آن سوی مرز اقدام کرده و نسبت به ثبت آن و انجام مراحل اولیه کارهای اداری تلاشی جدی و واقعی را انجام می‌دهیم.

هوشیار افزود: در این راستا با جمع‌آوری نظرات مسؤولان، مردم و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته با تشکیل جلسات متعدد نسبت به ایجاد شرایط مناسب برای اجرای برنامه‌های اربعین حسینی اقدامات اولیه و هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ از مردم حسینی و مسؤولان انتظار می‌رود نسبت به حمایت‌های لازم به صورت سراسری و استانی با کمک‌های مادی و معنوی خود ستاد را در انجام این مأموریت عظیم و گسترده یاری کرده و همراهی کنند.

هوشیار با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل در چند سال اخیر عملکرد مناسب و متنوعی در حوزه‌های متعدد داشته است، اضافه کرد: امیدواریم همه این تلاش‌ها و همت متعالی در پیشگاه خداوند متعال و سیدالشهدا (ع) مورد عنایت و توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر