کد خبر: 855850
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
مدیرعامل آبفای کردستان:
مدیرعامل آبفای کردستان گفت: ۹۲ درصد جمعیت کردستان زیرپوشش جمع‌آوری فاضلاب قرار دارد که دو برابر میانگین کشوری است.

محمدحسین محمدی در گفت‌و‌گو با جوان در کردستان اظهار کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان در حوزه تأمین آب و ۹۲ درصد جمعیت استان که دو برابر میانگین کشوری است، زیرپوشش خدمات فاضلاب شرکت آبفای استان هستند.

وی با اشاره به جمعیت شهری زیرپوشش خدمات تصفیه فاضلاب استان، افزود: زیرپوشش قرار دادن بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهری در حوزه تصفیه فاضلاب از دیگر شاخص‌های این حوزه است که مجموع این پارامترها موجب دریافت عنوان و افتخاراتی نیز برای شرکت آب و فاضلاب شهری استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل سال‌جاری و در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سریش‌آباد هم به بهره‌برداری رسید که آمار ما را در این خصوص ارتقا داد.

مدیرعامل آبفا کردستان گفت: ۱.۳ مگاوات ساعت برق و ۸ هزار متر مکعب گاز متان با خلوص ۶۶ درصد از تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج استحصال می‌شود.

محمدیبا بیان این مطلب افزود: منافع سبز حاصل از پروژهتصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنندج، شاملجلوگیری از آلودگی رودخانه قشلاق، تصفیه روزانه صدهزار متر مکعب پساب، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، تولید محصول لجن تثبیت شده و بیوگاز است.

وی با اشاره به موفقیت‌های این شرکت گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در سال گذشته طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان شرکت خدمت‌رسان برتر کشور در زمینه توسعه دولت الکترونیک انتخاب و معرفی شد و به همین مناسبت لوح تقدیری به امضای مهندس حمیدرضا جانباز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به آبفا کردستان تقدیم شد.

وی یادآور شد: ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴ آبفا و ارتقای رشد و توسعه خدمات الکترونیکی که زمینه ساز ارائه خدمات بهینه به مردم و استقرار و توسعه دولت الکترونیک است موجب کسب عنوان شرکت خدمت‌رسان برتر برای آبفا استان شد.

مدیرعامل آبفا استان افزود: همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج به دلیل انطباق شرایط با اصول و ضوابط زیست محیطی با عنوان واحد خدمات سبز معرفی و تجلیل شد و در همایش بین المللی مدیریت سبز نیز به عنوان پروژه برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر