کد خبر: 855831
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي اعلام كرد
وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي از دستگيري عناصر ديگر تروريست مرتبط با اقدام تروريستي چهارشنبه تهران خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات در اين اطلاعيه آمده است: به آگاهي ملت شريف ايران مي‌رساند در ادامه پيگيري سرنخ‌هاي اطلاعاتي با هدف پاك كردن ميهن اسلامي از لوث بقاياي تروريست‌ها، سربازان گمنام امام زمان (عج) با همراهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي انتظامي موفق شدند ديگر عناصر تروريست مرتبط با اقدام تروريستي 12 رمضان را قبل از هرگونه اقدام، شناسايي و دستگير كنند.
 
 در ادامه اين اطلاعيه عنوان شد: در اين عمليات، مقدار قابل توجهي سلاح، مواد پيش سازه بمب، كمربند انفجاري، وسايل ارتباطي و مدارك جعلي كشف شد. همچنين چند خانه امن تروريست‌هاي وهابي - تكفيري در شمال غرب كشور شناسايي و پاكسازي شد. وزارت اطلاعات در اين اطلاعيه اعلام كرد: روند تعقيب مقر فرماندهي اين جنايتكاران وابسته به استكبار و اذناب منطقه‌اي آنها در آن سوي مرزها ادامه دارد كه نتايج مهم اين عمليات متعاقبا به اطلاع ملت شريف و شهيدپرور ايران خواهد رسيد.
 
خبر ديگري حاكي ا‌ست وزارت اطلاعات عصر ديروز در اطلاعيه‌اي جديد از دستگيري 41 نفر از عناصر گروهك وهابي داعش در كشور خبر داد.
 به گزارش ايرنا، وزارت اطلاعلات با اعلام اين خبر در اطلاعيه خود تصريح كرده است: در پي سلسله عمليات پيچيده اطلاعاتي و با همكاري خانواده برخي تروريست‌ها در استان‌هاي كرمانشاه، كردستان، آذربايجان غربي و تهران، 41 نفر از عناصر گروهك وهابي داعش متشكل از تيم‌هاي عملياتي و همچنين سرپل‌هاي ارتباطي و تداركاتي به همراه مقاديري اسناد و مدارك و تجهيزات عمليات تروريستي قبل از هرگونه اقدام شناسايي و دستگير شدند. در اين اطلاعيه آمده است: وزارت اطلاعات كمال سپاسگزاري را از هوشياري هموطنان و اقدام به موقع خانواده‌ها در احساس مسئوليت نسبت به امنيت ملي و نجات فرزندانشان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار