کد خبر: 855830
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
امام‌جمعه موقت تهران:
حوادث تروريستي از ساخته‌ها و فرآورده‌هاي دنياي استكبار است و بنا به وصيتنامه امام (ره) رژيم امريكا يك تروريست بالذات است.
حجت‌الاسلام كاظم صديقي امام جمعه موقت تهران در خطبه‌هاي عبادي سياسي نمازجمعه تهران با اشاره به دو حادثه تروريستي در تهران افزود: حوادث تروريستي از ساخته‌ها و فرآورده‌هاي دنياي استكبار است و بنا به وصيتنامه امام رژيم امريكا يك تروريست بالذات است اساساً كار اينها قتل و غارت است اينها جز شر براي بشريت از همان ابتدا هيچ چيزي نداشتند و بعد هم غده سرطاني اسرائيل را به عنوان تروريست كاشتند و تروريست دولتي را رقم زدند. امام جمعه موقت تهران در ادامه تصريح كرد: اينها در كشور ما تازگي ندارد؛ ما در دهه 60موارد و فجايع عظيمي را پشت سر گذاشتيم. نيروهاي خطرناكي كه شبكه‌اي بودند و بخشي از جوانان كشور ما را در وادي قتل، آدم‌كشي و درندگي قرار دادند هم ابتداي كارشان هم دم از نهج‌البلاغه و مقابله با امريكا مي‌زدند اما در نهايت نوك پيكان امريكا شدند.
 
صديقي با اشاره به شهداي مظلوم دوران انقلاب و دهه 60 گفت: تكفيري‌هاي محراب‌هاي جمعه ما را هم خونين كردند و مسئولان نظام و نخبگان كشور را كه موتور تدبير و مديريت كشور با آنها گرم بود، به خاك و خون كشيدند. شخصیت‌هاي كم‌نظيري مانند شهيد بهشتي، مطهري و نخبه‌هاي ديگري را كه در سنگرهاي مختلف كشور مشغول خدمت بودند، نيز به خون كشيدند. وي تأكيد كرد: اين حادثه هشداري بود گويا به كساني كه دهه 60را نشناختند يا تغافل و تجاهل مي‌كنند و اين جلادهاي خون آشام، مظلوم كش، كودك كش كه به صغير و كبير و مردم عادي رحم نمي‌كردند گويا آنها را جلاد نمي‌دانند اما اعمال قانون و پياده كردن اراده يك ولي فقيه داراي مبنا را مورد خدشه قرار مي‌دهند كه جاي بسي تأسف است كه بعضي‌ها چطور رويشان مي‌شود كه خودشان در اين جريانات بودند مگر از گذشته‌هاي خودتان پشيمان شده ايد؟ مگر هويت تان تغيير كرده است ؟ مگر ملت خودتان و شهداي خودتان را از خود جدا مي‌دانيد؟ اين حركت تروريستي ادامه همان حركت دوران‌هاي سخت است. خطيب موقت نمازجمعه تهران در ادامه از نيروهاي نظامي و انتظامي، سربازان گمنام، سپاهيان كه حادثه حرم امام را در نطفه خفه كردند و حادثه مجلس را هم با هزينه كم خاتمه دادند تشكر كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار