کد خبر: 855829
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
روحاني در تماس تلفني بشار اسد:
رئيس‌جمهور مبارزه قاطعانه با تروريسم و استقرار ثبات و امنيت پايدار در منطقه را از اهداف مشترك ايران و سوريه دانست و بر لزوم ايستادگي و مقاومت در اين مسير تا رسيدن به پيروزي نهايي تأكيد كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رياست جمهوري، حسن روحاني روز پنج شنبه در تماس تلفني بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه با وي، از ابراز تسليت و همدردي دولت و ملت سوريه با ملت ايران به خاطر حادثه تروريستي تهران تقدير كرد و گفت: ملت ايران سال‌هاي طولاني در برابر تروريسم ايستادگي و مبارزه كرده است. روحاني اقدام تروريست‌ها در كشتار مردم بي‌گناه در مجلس شوراي اسلامي را كه در انتظار ملاقات با نمايندگان خود بودند، عملي بزدلانه و سخيف دانست و گفت: جمهوري اسلامي ايران و سوريه امروز در جبهه‌اي واحد در برابر تروريسم قرار دارند و مطمئناً روابط نزديك و برادرانه دو ملت روز به روز مستحكم‌تر از گذشته خواهد بود.
 
رئيس‌جمهور مواجهه و مبارزه قاطعانه با تروريسم و استقرار ثبات و امنيت در منطقه را از اهداف مشترك ايران و سوريه عنوان كرد و ضمن تبريك پيروزي‌هاي پي در پي ملت و ارتش سوريه در مبارزه با تروريست‌ها، ابراز اميدواري كرد همه نيروهايي كه درسوريه هم پيمان و مصمم به مبارزه با تروريسم هستند در آينده نزديك به پيروزي نهايي دست پيدا كنند. رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه اراده دولت دوازدهم نيز مانند گذشته همراهي با ملت سوريه در مسير مبارزه با تروريسم خواهد بود، تأكيد كرد: دولت و ملت ايران تا رسيدن به پيروزي نهايي در كنار مردم سوريه خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار